• ABLETON Suite 9

    ABLETON Suite 9

ABLETON Suite 9

Software | HN137854

17 190 Kč

Našli jste lepší cenu?

Dodání do 1-2 týdnů

Co je nového v Live 9?

Zaznamenávejte automatizaci do klipu. Upravujte automatizaci pomocí křivek.

Automatizace v Session View nabízí možnost zaznamenání vašeho hudebního výkonu a nebo přidat pohyb vašim smyčkám. Pomocí křivek lze automatizovat hudební způsobem.

Jedinečné zobrazení Session aplikace Live, usnadňuje improvizaci s hudebními nápady. V Live 9 nyní můžete zaznamenat změny parametrů přímo v zobrazení Session a to ještě flexibilnějším způsobem. Automatizační křivky lze následně upravovat pomocí myši, čímž lze vytvořit plynulejší přechody v mixu a nebo radikálně změnit parametry vašich klipů.

jediné kliknutí vytvoří novou scénu Session View z vašich Arrangement stop a nebo můžete z Arrangement do Session přesouvat a kopírovat jednotlivé klipy. Automatizace se připojí. Takže přechod od improvizace k aranži je teď mnohem snazší.

Rychlé nalezení zvuku
Díky novému prohlížeči Live nestrávíte více času hledáním zvuku, než tvorbou hudby.

Nový prohlížeč Live vám nabízí veškeré vaše nástroje, efekty, samply balíky a VST/AU plug-iny v jednom, dobře přehledném zobrazení, ve kterém se budete dobře orientovat. Jednoduše přetáhněte složky odkudkoliv z vašeho počítače přímo do prohlížeče. Vyhledávání začne okamžitě, jakmile začnete psát. Pohybovat se v prohlížeči můžete přímo z klávesnice počítače a položky můžete třídit podle různých kategorií.

Hrajte novými zvuky
Knihovna Live 9 nabízí více než 3000 zvuků, které lze okamžitě použít. K dispozici tak máte celou řadu historických syntezátorů, sad bicích, i jednotlivých úderů, akustických nástrojů a smyček. To vše je postaveno na vestavěných syntezátorech a efektech, takže je lze jednoduše vylepšovat a uživatelsky přizpůsobit. Všechny zvuky jsou organizovány v novém prohlížeči Live 9 a snadno spolupracují s běžnými hardwarovými ovladači. Kompletní seznam toho, co Live 9 obsahuje, najdete zde [https://www.ableton.com/en/live/feature-comparison/] (anglicky).

V obchodu ableton.com naleznete ještě další skvělé zvuky – sady bicích, podepsané Danielem Millerem, knihovny od Soniccouture, Flatpack a Puremagnetik, nové kolekce smyček synchronizovaných s tempem a vysoce kvalitní nástroje s multisamply, které byly navrženy specificky pro Ableton Live.

Ten pravý zvuk
Nový Glue Compressor, postavený na bázi modelu analogového kompresoru, a přepracované studiové efekty, vám pomohou docílit lepšího zvuku za kratší čas.

Nový Glue Compressor, který byl vyvinut ve spolupráci s Cytomic, je modelem klasického bus kompresoru z 80. let. A to jednak pro svůj skvělý zvuk, ale také proto, že má skvělé hudební výsledky a zároveň se snadno ovládá. Studiové efekty Live – Compressor, Gate a EQ Eight – byly vylepšeny pomocí nového zobrazení, byla rozšířena možnost jejich ovládání a mají také lepší zvuk. Takže vaše změny budou lépe slyšet i vidět.

Vylepšete hudbu z vašich samplů
Nový nástroj Live 9 pro konverzi zvuku na MIDI nabízí nevídanou flexibilitu extrahování hudebních nápadů z vašich zvukových vzorků, na kterých pak můžete stavět.

Pomocí vlastnosti Drum-to-MIDI převeďte svůj oblíbený break bicích a znovu jej obsaďte svými vlastními zvuky. Zrychlete svou práci remixu pomocí funkce Harmony-to-MIDI. Díky této funkci získáte noty a akordy přímo z originálního zvuku. A nebo jednoduše zasijte nový nápad a inspiraci pomocí přirozeně znějících MIDI, získaných přímo z nejzajímavějších částí vaší hudební kolekce.

…a nebo z vaší hlavy
Načrtněte svou hudební myšlenku prostě tak, že jí zazpíváte (nebo využijte beatboxing) přímo do Live a následně použijte konverzi do MIDI.

Váš hlas je nová klaviatura: zpívejte, beatboxujte, vyťukávejte rytmus na vašem stole nebo hrajte na nějaký sólový nástroj a jednoduše zachyťte vaše hudební nápady okamžitě, jakmile přijdou. A následně použijte některou z funkcí Melody- nebo Drums-to-MIDI, pro převedení záznamu na MIDI klipy, které pak můžete jednoduše upravovat a osadit jiným zvukem.

Upravujte detaily
Použijte výkonné nástroje pro úpravu a manipulaci s MIDI notami a vylepšené pracovní postupy vám pomohou při rychlé tvorbě nových hudebních nápadů.

Transformace MIDI not
Nové ovladače MIDI editoru vám umožní rychlou inverzi, přehrávání odzadu, transpozice a nebo zrychlení, či zpomalení vybraných MIDI not, pomocí jediného kliknutí.

Snazší úprava automatizace
Přidávejte nebo odebírejte body automatizace pomocí jednoho kliknutí myši. Najeďte myší do blízkosti segmentů obálek pro jejich výběr a přesunutí, aniž byste museli použít modifikátor.

Přesunujte noty do mřížky nebo mimo ni
Během úprav jsou doby lépe vidět a nová editační mřížka je nyní "lepkavá". To umožňuje volný pohyb i změnu velikosti. Pokud jste v blízkosti mřížky, nota se zarovná, jakmile se vzdálíte čarám mřížky, nota se pohybuje volně.

Přidané křivky automatizace
Přidržením modifikátoru klávesnice počítače a tažením kurzoru myši, můžete upravovat křivku obálky automatizace.

Max for Live je nyní součástí Suite
Rozšiřte své hudební možnosti s pomocí Max for Live.

Max for Live, postaven na Max 6 od Cycling 74, je součástí Live 9 Suite. Získejte přístup k více než 900 zařízení, vytvořených komunitou uživatelů Max for Live.

Objevte nová zařízení Max for Live
Získejte s Max for Live 24 nových nástrojů a efektů – včetně konvolučního reverbu.

Live 9 bude k dispozici ve třech variantách: Intro, Standard a Suite. Jednotlivé varianty sdílejí stejné vlastnosti, ale varianty Standard a Suite přidávají navíc další funkce, nástroje, balíky a efekty.

Ušetřete 25% na Ableton Live 8 a získejte upgrade na Live 9 zdarma.

Parametry

  • Typ licence: Plná verze
  • Typ software: Multitrack

Jak postavit domácí studio

Studiové mikrofony, zvukové karty, studiové monitory – tři základní stavební kameny vašeho budoucího studia. Nahrávání v domácích studiích je jednoznačně trendem dnešní doby. Vybavení je dnes mnohem dostupnější a i levnější studiová technika vám dokáže poskytnout vysokou kvalitu minimálně na pořízení zdařilých demo nahrávek. Chcete si postavit vaše vlastní studio? Pojďte do toho, není to nic složitého a výsledky vás určitě překvapí. Připravili jsme pro vás tohoto rádce na téma jak vybudovat a vybavit domácí studio.

S výběrem vám rádi pomohou naši odborníci. Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle 800 100 029 (po-pá 9-20h, so 10-17h) nebo na e-mailové adrese

Nahrávka vzniká v následujícím pořadí: mikrofon -> zvuková karta -> studiové monitory. Pojďme tento postup dodržet i při vysvětlování budování domácího studia.

Studiový mikrofon

Ve studiích se standardně používají velkomembránové kondenzátorové mikrofony. Ty jsou konstruované tak, aby dokázaly zachytit detailně a věrně každý zdroj zvuku. Velkomembránové mikrofony se hodí na nahrávání zpěvů, akustických kytar, snímání reproboxů nebo kytarových komb, nahrávání perkusních nástrojů a podobně.

Více informací o výběru mikrofonů najdete v našem nákupním rádci na téma Jak vybrat mikrofon.

Zvuková karta

Hned po mikrofonu je základem nahrávání také zvuková karta. Do ní zapojíte mikrofon, kytaru, klávesy a jakýkoliv jiný nástroj nebo zdroj zvuku. Zvuková karta pak z vašeho analogového signálu, který do ní jde kabelem, vytvoří digitální stopu, kterou dál pošle do počítače a vašeho hudebního programu (DAW). Důležitým parametrem zvukové karty je také počet vstupů. Pokud víte, že vám bude stačit nahrávat například zpěv s kytarou, bohatě vám postačí karta se dvěma vstupy. Pro nahrávání více stop najednou (třeba bicí soupravy) budete potřebovat vstupů více.

Více informací o výběru zvukové karty najdete v našem nákupním rádci na téma Jak vybrat zvukovou kartu.

Studiové monitory

Ve studiu (ani v tom domácím) se pro poslech nepoužívají běžné „reproduktory“, ale takzvané studiové monitory. To je podstatný rozdíl a nejeden studiový zvukař je na tuto záměnu pojmů háklivý :-). Studiové monitory jsou standardně určené pro blízký a kritický poslech. Jejich zvuk je vyrovnaný, aby „nenadržoval“ žádnému frekvenčnímu pásmu, a vy jste tak měli autentický poslech nahrávky, kterou budete dál upravovat a míchat.

Více informací o výběru monitorů najdete v našem nákupním rádci na téma Jak vybrat studiové monitory.

Hudební a editační software

Jakmile pořídíte mikrofon, zvukovou kartu a studiové monitory, chybí vám ještě poslední podstatná věc k tomu, abyste mohli začít nahrávat vaši první skladbu. Jde o takzvané DAW neboli Digital Audio Workstation. Pod tímto sofistikovaným pojmem se ukrývají všechny počítačové programy, které se používají pro práci a editaci hudby v počítači. Studiovým standardem je program Cubase, producenti elektronické hudby zase ve velké míře upřednostňují software Ableton Live.

Studiové příslušenství

Vaše domácí studio se neobejde bez základního příslušenství, mezi které patří zejména kabely. Pro připojení mikrofonu do zvukové karty budete potřebovat mikrofonní XLR kabel. Zvukové karty se k počítači nejčastěji připojují pomocí USB kabelu, který standardně bývá součástí balení, takže tuto část nemusíte řešit :-). Další kabely, které budete potřebovat jsou pro připojení studiových monitorů do zvukové karty. K tomuto účelu nejlépe slouží symetrické 1/4 jack – XLR kabely.
Pokud hodláte ve vašem domácím studiu nahrávat zpěv, doporučujeme pořídit mikrofonní stojan, pop-filtr a akustický paravan. Ten kolem mikrofonu vytvoří půlkruh a zamezí tak nežádoucím odrazům zvuku při zpěvu.

Další témata „Jak vybrat“ v sekci zvukové techniky:

Nezapomeňte dokoupit příslušenství

  • AUDIO-TECHNICA ATH-M20x

    Studiová sluchátka

    1 405 Kč

  • LEWITT LCT 240

    Kondenzátorový mikrofon

    5 490 Kč

  • MONKEY BANANA Turbo 4 Red

    Aktivní studiový monitor

    4 630 Kč

  • K&M 23105

    Mikrofonní stojan

    265 Kč

  • BESPECO FPOP01

    Pop filter

    490 Kč

  • BESPECO XCMS300

    Propojovací kabel

    240 Kč

  • STEINBERG UR12

    USB zvuková karta

    2 490 Kč