• Před 21 hodinami koupil zákazník

  • Před 1 dnem koupil zákazník

  • Před 1 dnem koupil zákazník

  • Před 1 dnem koupil zákazník

  • Před 2 dny koupil zákazník

  • Před 2 dny koupil zákazník

Naposledy navštívené

  • BEHRINGER MS40

    BEHRINGER MS40

BEHRINGER MS40

Aktivní studiové monitory | HN087264

Zboží již není v prodeji

Vyberte si podobné zboží:

  • AKAI RPM3

    AKAI RPM3

  • SAMSON Resolv SE5

    SAMSON Resolv SE5

  • ESI aktiv 05

    ESI aktiv 05

• digitální vstup 24bit/192kHz (coax nebo optika),
• analogový vstup 2 RCA, 1/8" TRS
• výkon 2 x 20 W
• frekvenční rozsah 50Hz - 25kHz
• 2-pásm. korekce
• magnetické stínění
• snadno přístupné ovládání na čele reproduktoru)
• 279 mm x 173 mm x 245 mm (H x W x D)

Přihlaste se a napište recenzi. Pomůžete tak ostatním s výběrem zboží.

Jak vybrat studiové monitory

Pro prořízení kvalitní nahrávky a povedeného výsledného mixu jsou kromě dobrých mikrofonů a záznamových zařízení nezbytné dobré bedny, kterým se říká studiové monitory, protože se používají při monitorování pořizované nahrávky. Uplatní se však i při jejím následném zpracování, kdy se míchá a finalizuje. Abychom vám usnadnili výběr, připravili jsme pro vás nákupního rádce na téma jak vybrat studiové monitory.


TIP PRO ZAČÁTEČNÍKY:

Pro první práci s nahráváním a editací hudby vám dobře poslouží monitory o výkonu 20 – 40 W prodávané v páru, kdy je jeden aktivní (je v něm zabudovaný zesilovač) a jeden pasivní (je připojený k aktivnímu). Pokud ale vyhledáváte profesionální řešení, pak si pořiďte dva shodné aktivní monitory. Pozor, monitory se standardně prodávají po jednom. Pokud tedy na našem e-shopu u dané položky uvidíte na obrázku pouze jeden monitor, bude v balení opravdu jeden.

Studiové monitory jsou naprostý standard ve všech domácích i profesionálních studiích. Jedině dobré monitory vám umožní slyšet každý detail vaší nahrávky. Pro práci s hudbou se rozhodně nehodí hi-fi bedny, které mají tendenci upřednostňovat některá zvuková pásma (zejména výšky a basy) a zatraktivňovat tak poslech. Studiové monitory jsou naopak navržené tak, aby poskytovaly „rovný“, neutrální a vyvážený zvuk napříč celým spektrem.

Během nahrávání a při editaci hudby se používají takzvané nearfield monitory, které jsou už podle názvu určené pro blízký (kritický) poslech. Staví se na stůl (většinou vedle obrazovky počítače) na kterém se zvuk zpracovává. V dnešní době není nutné hledat vhodný zesilovač, protože naprostá většina monitorů je aktivních – mají v sobě vestavěný zesilovač. Studiové monitory se tak zapojují rovnou do zvukové karty.

K monitorům je také potřeba koupit patřičné kabely, jimiž se do nich posílá zvuk. Dnes se většinou používají symetrické kabely s konektory XLR-samec (do monitoru) a s 1/4 "stereo" Jackem na druhé straně (do zvukové karty). Základní monitory prodávané v páru se často připojují k PC nebo zvukové kartě pomocí cinchových kabelů. Pokud budeme monitor stavět na stůl, je dobré si pod ně koupit akustický molitan, aby stolní deska nezačala rezonovat. Lepší ale je s výjimkou těch nejmenších monitorů si opatřit vhodný stojan.

Čekejte prosím