• Před 7 hodinami koupil zákazník

  • Před 1 dnem koupil zákazník

  • Před 1 dnem koupil zákazník

  • Zákazník také koupil

  • Zákazník také koupil

  • Zákazník také koupil

Naposledy navštívené

  • PRESONUS StudioLive 16.0.2

    PRESONUS StudioLive 16.0.2

PRESONUS StudioLive 16.0.2

Digitální mixážní pult | HN117016

24 020 Kč

Našli jste lepší cenu?

Skladem

Sklad Modřany 1 ks

Prodejna Modřany Není

Prodejna Děkanka Není

Prodejna Brno 1 ks

Po úspěšných modelech 24.4.2 a 16.4.2 přichází Presonus s dalším přírůstkem do rodiny digitálních mixpultů StudioLive. Nese označení 16.0.2 a nabízí stejnou zvukovou kvalitu, výkon i integrovaný software jako předchozí modely, včetně možnosti dálkového ovládání.

Malá velikost. Velké možnosti.
Na ploše cca 0.19 m2 nabízí kompaktní pult 16.0.2 8 mono vstupů a 4 stereo vstupy vybavené 12ti mikrofonními preampy XMAX Class A solid-state.

Více než mixpult.
16.0.2 nabízí 16x16 FireWire rozhraní pro připojení k počítači. S přibaleným nahrávacím a produkčním software Capture a Studio One Artist a software pro dálkové ovládání VirtuaLStudioLive představuje 16.0.2 integrované řešení pro ozvučení i pro studio. Pult lze ovládat i bezdrátově pomocí aplikací SL Remote pro iPad a iPhone.

130 kvalitních procesorů na dosah ruky
Integrované efektová jednotka Fat Channel nabízí pro každý kanál kompresor, limiter, gate, otočení fáze, high-pass filter a 3-pásmový parametrický EQ. Dále jsou k dispozici dva stereofonní 32-bitové procesory, každý z nich lze použít jako delay nebo reverb.

MIDI ovládání
Oproti modelům 16.4.2 a 24.4.2 nabízí 16.0.2 i MIDI ovládání. Pomocí nožního pedálu nebo pomocí DAW software lze ovládat tyto parametry pultu:
- volume na main outu
- volume,nastavení a přiřazení kanálů efektového procesoru A a B (reverb, delay)
- vypnutí efektu (např. pro mluvené slovo mezi skladbami)
- přepínání scén

Díky MIDI ovládání není třeba pro základní ovládání pultu další obsluhující osoba, což je ideální především pro měnší a barové kapely bez zvukaře.

Základní rysy

8 mono mic/line vstupů Class A XMAX preamp
4 stereo linkové vstupy s mikrofonními vstupy Class A XMAX na kanálech 9,11,13,15 - celkem 12 mic vstupů
4 auxy (post/pre)
60mm fadery
2 interní efektové jednotky (reverb, delay)
FatChannel na každém kanále (comp, eq, gate, limiter, phase, HPF, stereo link)
31-pásmový grafický EQ na main outu
16x16 FireWire audio rozhraní
Ukládání a vyvolání scén
Software pro záznam, produkci a dálkové řízení
Ovládání hlavních parametrů po MIDI
možnost ovládání z iPadu a iPhone

Systémové požadavky

Windows 7, Vista, XP (Intel, AMD)
Mac OSX 10.5.2 a vyšší (PowerPC, Intel)
FireWire port

Parametry

  • Počet mikrofonních vstupů: 12
  • Počet vstupů: 16
  • Počet AUX: 4
  • Počet podskupin: 0
  • Inzerty: 0
  • Direct out: 0
  • EQ mikrofonních kanálů: 3 pásma s parametrem
  • Montáž 19": Ano
  • Multiefekt: Ano
  • Kompresor: Ano
  • FW: Ano
  • USB: Ne
  • LAN: Ne
  • WiFi: Ne

Uživatelské hodnocení

Milan

29. 9. 2015 00

Kdo chce začít s digitálem, ideální na přechod z analogového pultu! Intuitivní ovládání, výborný na natáčení záznamů z vystoupení. Pro malé kapely uplně super mašinka! Výborně vymyšlená aplikace na ovládání z Ipadu. :-) Za více než rok jsem nezaznamenal sebemenší problém či náznak nestability, odehráno více než 50 akcí. :-)

Malý, kompaktní, 4 stereofoní kanály, ovládání z Ipadu přes WIFI. Geniální aplikace pro záznam Capture!!!

Ne uplně 100% zvuk ale kvalita je dostatečná, pouze FireWire rozhraní na propojení s pultem. Nemá motorizovaně fadery ... ale upřímně je nepotřebuje! :-)

Přihlaste se a napište recenzi. Pomůžete tak ostatním s výběrem zboží.

Jak vybrat mixážní pult

Ozvučit koncert bez mix pultu je nemožné. Na něm se upraví zvuk nástrojů, aby k sobě dobře zapadaly a vyrovnaly se jejich poměry tak, že jsou slyšet všechny, žádný nedominuje a žádný se neztrácí. Využití mixážních pultů je však mnohem širší. Bez speciálních mixpultů by se neobešli DJové, hodí se i do zkušebny a uplatnit je mohou i hráči na klávesy, kteří mají několik zvukových modulů a samplerů a chtějí si sami ohlídat poměry hlasitostí. Mixážních pultů se proto prodává řada druhů od těch nejmenších se dvěma či čtyřmi vstupy až digitální pulty se 64, 88 nebo 168 vstupy, které využívají na koncertech ty nejslavnější kapely. Abyste se lépe orientovali v jednotlivých typech, připravili jsme pro vás nákupního rádce na téma jak vybrat mixážní pult.


TIP PRO ZAČÁTEČNÍKY:

Pokud sháníte jednoduchý mixážní pult pro vaši ozvučovací soupravu do nějakého podniku nebo do zkušebny, vystačíte si s mix pultem do 10 kanálů. Ten vám umožní zapojit hudební nástroje, mikrofony, externí zdroj zvuku a podobně.

S výběrem pultu, vám rádi pomohou naši odborníci. Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle 800 100 029 (po-pá 9-20h, so 10-17h) nebo na e-mailové adrese .

Základní přehled mixážních pultů

Pulty se podle určení liší vybavením. U těch pro DJe nesmí chybět tzv. crossfade na prolínání signálu ze dvou gramofonů a ekvalizéry, které razantně mění zvuk. Odlišné jsou i vstupy. DJské pracují se stereofonními signály a musejí umožnit připojit gramofony, pro které jsou vybaveny i příslušnými předzesilovači. Naopak u pultů určených pro ozvučování koncertů převažují mikrofonní vstupy, které lze většinou použít i jako linkové, přičemž je občas doplňuje několik dalších linkových stupů, často stereofonních, kam se dá připojit bicí automat či nějaký přehrávač. Menší pulty bývají občas doplněné i zesilovačem.


Mixážní pulty se liší i podle konstrukce, kromě analogových se stále více prosazují digitální. Je u nich snadné uložit do paměti různá nastavení, což se hodí na festivalech, když se zvučí více kapel. Mají také integrované velké množství efektů pro úpravu zvuku, takže není potřeba dokupovat různé externí efekty. Protože jsou vybavené připojením na počítač, mohou nahradit i zvukovou kartu a dají se době využít i pro nahrávání jednotlivých nástrojů po stopách. Vyšší cena je tak vyvážena větším množstvím funkcí.

Výběr pultu

Pokud máme potřebu pořídit si pult, je třeba si ujasnit, k čemu se bude používat a jaké na něj máme požadavky:

1 - určení zdrojů signálů (gramofony, nástroje, mikrofony)
2 - volba typu pultu (pro DJe, se zabudovaným zesilovačem, distribuční, analogový, digitální)
3 - určení počtu kanálů
4 – požadavky na kanál (počet pásem ekvalizéru, insert na vstupu, režim solo/mute)
5 – počet efektových smyček a pomocných výstupů pro odposlechy
5 – počet a typ výstupů
6 – další požadavky (vestavěný reverb, digitální výstup na USB, možnost připojení přehrávače pro pouštění hudby do sálu před koncertem)

Členění mixážních pultů


Jednoduché mixážní pulty

Určené jsou pro nazvučení malého souboru, třeba folkového dua, ale hodí se muzikantů, věnujícím se elektronické hudbě, kteří mají více různých nástrojů a všechny efektují. Tyto pulty mívají alespoň na některých vstupech ekvalizéry a většinou dva sendy pro připojení externích efektů.
Kvůli udržení malých rozměrů občas využívají místo tahových potenciometrů otočné, což nevadí, pokud není potřeba často měnit úroveň hlasitosti.

Rackové pulty

Tyto jednoduché pulty se nepokládají na stůl, ale montují mezi další zařízení v racku. Často je mívají hráči na klávesy využívající více zvukových modulů. Zejména nízké pulty výšky 1U však mají redukované ovládání, kdy lze nastavit jen hlasitost a panoramu, samozřejmě jen otočnými potenciometry. Občas mají i jednu efektovou smyčku.

Mix pulty pro DJs

Jejich základem bývají dva stereofonní kanály, do kterých se připojují gramofony, popřípadě jiné přehrávače. Klíčovým prvkem je cross fade umožňující prolínat dva stereo kanály. Každý z nich mívá třípásmový ekvalizér, který umožňuje výrazné zesílení nebo potlačení vybraného pásma, mnohdy dokonce mají funkci kill, která umožňuje určitou frekvenci skoro eliminovat. Pulty pro náročnější DJe ale mohou mít i více kanálů. Obvykle na nich nechybí ani vstup pro mikrofon. Od ostatních pultů se liší i vstupy. Zatímco většina pultů používá konektory canon (XLR) pro mikrofony a pro linky jacky, DJské pulty mají pro linkové vstupy cinche (RCA). U digitálních pultů bývají často vestavěné různé zvukové efekty.

Pulty pro ozvučování koncertů

Mají nejméně 16, mnohdy však 24 nebo 32 plně vybavených kanálů s nejméně s třípásmovým, častěji čtyřpásmovým ekvalizérem, minimálně dvěma, ale lépe alespoň čtyřmi sendy, kdy se dva se využívají po dvě nezávislé monitorové cesty a dva pro efekty ve smyčce. Lepší mají alespoň dvě, lépe čtyři subgrupy, které využijí pro bicí nebo sbory.

Powermixery – mixážní pulty se zabudovaným zesilovačem

Tato kombinovaná zařízení spojující menší vybavený pult s vestavěným zesilovačem. Hodí se nejen pro ozvučení menších akcí, ale také do zkušeben, aby se všichni slyšeli a saxofonista nebo klávesák neměl pocit, že ho kytary a bicí přehlušují.

Digitální mixážní pulty

Digitální mixážní pulty patří mezi ty nejmodernější. Často je lze ovládat dálkově například pomocí tabletu, takže zvuk můžete upravovat a nastavovat z různých míst sálu. Dalšími výhodami digitálních mix pultů jsou zejména přítomnost spousty efektů, jsou zásadně menší i lehčí a lze do nich ukládat presety, které například před koncertem vyvoláte pouhým stisknutím tlačítka.

Architektura mixážního pultu

Každý pult tvoří tři sekce: vstupní, směšovací a výstupní. Do vstupní tvořené několika kanály se přivádějí jednotlivé signály, jež se v ní dále upravují. Ve směšovací se jednotlivé kanály míchají a přiřazují se výstupu nebo výstupům. Ve výstupní se může signál dále upravovat, minimálně se potenciometrem reguluje hlasitost, ale může tam být i grafický ekvalizér.


Ty nejjednodušší pulty, občas nazývané směšovače, mají prostou konstrukci - umožňují jen nastavit hlasitost na každém kanálu a případně rozložení ve stereu. Dokonalejší mají jeden potenciometr pro nastavení vstupní úrovně a tahový nebo otočný potenciometr pro regulaci hlasitosti signálu, který se posílá do směšovací sekce. Nechybí na nich ani další potenciometr pro nastavení rozložení ve stereu. Obvykle je každý kanál ještě vybaven ekvalizérem, u jednodušších pultů je možné jen přidat nebo ubrat výšky basy, u dokonalejších je možné regulovat i středy, někdy i ve dvou různých frekvencích.


Pulty vyšší kategorie jsou také vybaveny alespoň na mikrofonních kanálech inserty, které umožňují vřadit po nastavení vstupní úrovně externí efekty pro zpracování signálu, jako jsou kompresory. Některé pulty mívají jednoduché kompresory vestavěné. Každý kanál mívá i možnost ho vypnout nebo naopak přepnout do režimu sólo, což se hodí při nastavování zvuku.


Důležitá je také sekce, kterou se ovládá úroveň signálu posílaného do jednotlivých pomocných výstupů na konektorech SEND, ty se využívají pro další vnější efekty v efektové smyčce (AUX) a pro odposlechy (MON). Počet pomocných výstupů je velmi důležitý, protože rozhoduje o množství samostatných odposlechových cest a o tom, kolik různých separátních efektů na nich můžeme připojit. Většinou se využívají především pro reverby, které mívají některé pulty už integrované.


U jednoduchých pultů jdou veškeré signály z kanálů do jednoho výstupu, u lepších je ale výstupů více. To se hodí třeba v případě, kdy klávesák hraje nejen na klávesy, ale také ovládá bicí automat, takže rytmy se pak pošlou do druhého. U velkých pultů je možné posílat každý kanál do některé ze subgrup, kde se dále zpracovává. K zvuku z kanálů a subgrup se ještě přimíchává zvuk z efektových smyček, ať už externích, nebo vestavěných. Mezi výstupy bývá i sluchátkový, u kterého se také může volit, jaký signál do něj míří. Některé pulty jsou vybaveny i digitálním výstupem na USB, takže si lze výsledný mix hned nahrát do počítače.


Úroveň výstupu ukazují metry, zobrazují celkovou hlasitost, ale při přepnutí některého kanálu do módu sólo obvykle ukazují jeho úroveň, aby se dobře nastavila hlasitost každého signálu.

Nezapomeňte dokoupit příslušenství

  • APEX 185B

    Kondenzátorový mikrofon - Stereo pár

    3 690 Kč

  • BESPECO NCMB2000

    Mikrofonní kabel

    980 Kč

  • LINE 6 XD V55

    Vokální bezdrátový set

    9 990 Kč

  • BESPECO Mic Stand 2

    Mikrofonní stojan

    640 Kč

Čekejte prosím