• Před 1 dnem koupil zákazník

  • Před 2 dny koupil zákazník

  • Před 2 dny koupil zákazník

  • Před 6 dny koupil zákazník

  • Před 7 dny koupil zákazník

  • Před 12 dny koupil zákazník

Naposledy navštívené

  • PRESONUS StudioLive 16.0.2

    PRESONUS StudioLive 16.0.2

PRESONUS StudioLive 16.0.2

Digitální mixážní pult | HN117016

26 990 Kč

Našli jste lepší cenu?

Na prodejně

Sklad Modřany Není

Prodejna Modřany Není

Prodejna Děkanka 1 ks

Prodejna Brno Není

Po úspěšných modelech 24.4.2 a 16.4.2 přichází Presonus s dalším přírůstkem do rodiny digitálních mixpultů StudioLive. Nese označení 16.0.2 a nabízí stejnou zvukovou kvalitu, výkon i integrovaný software jako předchozí modely, včetně možnosti dálkového ovládání.

Malá velikost. Velké možnosti.
Na ploše cca 0.19 m2 nabízí kompaktní pult 16.0.2 8 mono vstupů a 4 stereo vstupy vybavené 12ti mikrofonními preampy XMAX Class A solid-state.

Více než mixpult.
16.0.2 nabízí 16x16 FireWire rozhraní pro připojení k počítači. S přibaleným nahrávacím a produkčním software Capture a Studio One Artist a software pro dálkové ovládání VirtuaLStudioLive představuje 16.0.2 integrované řešení pro ozvučení i pro studio. Pult lze ovládat i bezdrátově pomocí aplikací SL Remote pro iPad a iPhone.

130 kvalitních procesorů na dosah ruky
Integrované efektová jednotka Fat Channel nabízí pro každý kanál kompresor, limiter, gate, otočení fáze, high-pass filter a 3-pásmový parametrický EQ. Dále jsou k dispozici dva stereofonní 32-bitové procesory, každý z nich lze použít jako delay nebo reverb.

MIDI ovládání
Oproti modelům 16.4.2 a 24.4.2 nabízí 16.0.2 i MIDI ovládání. Pomocí nožního pedálu nebo pomocí DAW software lze ovládat tyto parametry pultu:
- volume na main outu
- volume,nastavení a přiřazení kanálů efektového procesoru A a B (reverb, delay)
- vypnutí efektu (např. pro mluvené slovo mezi skladbami)
- přepínání scén

Díky MIDI ovládání není třeba pro základní ovládání pultu další obsluhující osoba, což je ideální především pro měnší a barové kapely bez zvukaře.

Základní rysy

8 mono mic/line vstupů Class A XMAX preamp
4 stereo linkové vstupy s mikrofonními vstupy Class A XMAX na kanálech 9,11,13,15 - celkem 12 mic vstupů
4 auxy (post/pre)
60mm fadery
2 interní efektové jednotky (reverb, delay)
FatChannel na každém kanále (comp, eq, gate, limiter, phase, HPF, stereo link)
31-pásmový grafický EQ na main outu
16x16 FireWire audio rozhraní
Ukládání a vyvolání scén
Software pro záznam, produkci a dálkové řízení
Ovládání hlavních parametrů po MIDI
možnost ovládání z iPadu a iPhone

Systémové požadavky

Windows 7, Vista, XP (Intel, AMD)
Mac OSX 10.5.2 a vyšší (PowerPC, Intel)
FireWire port

Parametry

  • Počet mikrofonních vstupů: 12
  • Počet vstupů: 16
  • Počet AUX: 4
  • Počet podskupin: 0
  • Inzerty: 0
  • Direct out: 0
  • EQ mikrofonních kanálů: 3 pásma s parametrem
  • Montáž 19": Ano
  • Multiefekt: Ano
  • Kompresor: Ano
  • FW: Ano
  • USB: Ne
  • LAN: Ne
  • WiFi: Ne

Uživatelské hodnocení

Milan

29. 9. 2015 00

Kdo chce začít s digitálem, ideální na přechod z analogového pultu! Intuitivní ovládání, výborný na natáčení záznamů z vystoupení. Pro malé kapely uplně super mašinka! Výborně vymyšlená aplikace na ovládání z Ipadu. :-) Za více než rok jsem nezaznamenal sebemenší problém či náznak nestability, odehráno více než 50 akcí. :-)

Malý, kompaktní, 4 stereofoní kanály, ovládání z Ipadu přes WIFI. Geniální aplikace pro záznam Capture!!!

Ne uplně 100% zvuk ale kvalita je dostatečná, pouze FireWire rozhraní na propojení s pultem. Nemá motorizovaně fadery ... ale upřímně je nepotřebuje! :-)

Přihlaste se a napište recenzi. Pomůžete tak ostatním s výběrem zboží.

Jak vybrat mixážní pult

Ozvučit koncert bez mix pultu je nemožné. Na něm se upraví zvuk nástrojů, aby k sobě dobře zapadaly a vyrovnaly se jejich poměry tak, že jsou dobře slyšet všechny, žádný nedominuje a žádný se neztrácí. Využití mixážních pultů je však mnohem širší. Bez speciálních mixpultů by se neobešli DJové, hodí se i do zkušeben a uplatnit je mohou také hráči na klávesy, kteří mají několik zvukových modulů a samplerů a chtějí si sami nastavovatpoměry hlasitostí. Mixážních pultů proto existuje několik druhů od těch nejmenších se dvěma nebo čtyřmi vstupy až po digitální pulty s 64, 88 nebo 168 vstupy, které využívají na koncertech ty nejslavnější kapely. Abyste se lépe orientovali v jednotlivých typech, připravili jsme pro vás nákupního rádce na téma jak vybrat mixážní pult.


TIP PRO ZAČÁTEČNÍKY:

Pokud hledáte jednoduchý mixážní pult pro vaši ozvučovací soupravu do nějakého podniku nebo do zkušebny, vystačíte si s mixpultem do 10 kanálů. Ten vám umožní zapojit hudební nástroje, mikrofony, externí zdroj zvuku a podobně.

S výběrem pultu, vám rádi pomohou naši odborníci. Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle 800 700 029 (po-pá 9-20h, so 10-17h) nebo na e-mailové adrese .

Základní přehled mixážních pultů

Pulty se podle určení liší vybavením. U těch pro DJe nesmí chybět tzv. crossfade na prolínání signálu z dvou gramofonů a ekvalizéry, které razantně mění zvuk. Odlišné jsou také vstupy. DJské pracují se stereofonními signály a musí umožnit připojit gramofony, pro které jsou vybavené i příslušnými předzesilovači. Naopak u pultů určených pro ozvučení koncertů převažují mikrofónní vstupy, které je možné většinou použít i jako linkové, přičemž je občas doplňuje několik dalších linkových vstupů, často stereofonních, kam lze připojit bicí automat nebo nějaký přehrávač. Menší pulty bývají občas doplněné i zesilovačem.


Mixážní pulty se liší i podle konstrukce, mimo analogových se stále víc prosazují digitální. Je u nich jednoduché uložit do paměti různá nastavení. To se hodí na festivalech, když se zvučí více kapel. Mají také velké množství integrovaných efektů pro úpravu zvuku, takže není potřeba dokupovat různé externí efekty. Vzhledem k tomu, že jsou vybavené připojením k počítači, mohou nahradit i zvukovou kartu a dají se dobře využít i k nahrávání jednotlivých nástrojů po stopách. Vyšší cena je tak vyvážená větším množstvím funkcí.

Výběr pultu

Při výběru pultu je třeba si ujasnit, k čemu ho budeme potřebovat a jaké jsou naše požadavky:

1 - určení zdrojů signálu (gramofony, nástroje, mikrofony)
2 - volba typu pultu (pro DJe, se zabudovaným zesilovačem, analogove, digitální)
3 - určení počtu kanálů
4 – požadavky na kanály (počet pásem ekvalizéru, inserty na vstupech, režimy solo/mute)
5 – počet efektových smyček a výstupů pro odposlechy
5 – počet a typ výstupů
6 – další požadavky (vestavěný reverb, digitální výstup na USB, možnost připojení přehrávače pro pouštění hudby do sálu před koncertem)

Členění mixážních pultů


Jednoduché mixážní pulty

Jsou určené pro ozvučení malého souboru, například folkového dua, ale hodí se i hudebníkům, kteří se věnují elektronické hudbě a mají více různých nástrojů. Tyto pulty mívají aspoň na některých vstupech ekvalizéry a většinou dva sendy pro připojení externích efektů.
Pro udržení malých rozměrů občas využívají místo tahových potenciometrů otočné.

Rackové pulty

Tyto jednoduché pulty se neumísťují na stůl, ale montují se mezi další zařízení v racku. Často je mívají hráči na klávesy využívající více zvukových modulů. Nízké pulty výšky 1U mají redukované ovládání, kdy je možné nastavit hlasitost a panoramu jen otočnými potenciometry. Občas mají i jednu efektovou smyčku.

Mix pulty pro DJs

Jejich základem bývají dva stereofonní kanály, do kterých se připojují gramofony nebo jiné přehrávače a kontrolery. Klíčovým prvkem je tzv. crossfade, který umožňuje prolínání dvou stereo kanálů. Každý kanál mívá 3pásmový ekvalizér, který umožňuje výrazné zesílení nebo potlačení (až totální eliminování) daného pásma. Pulty pro náročnější DJs ale mohou mít i více kanálů. Obyčejně na nich nechybí ani vstup pro mikrofon. Od ostatních pultů se liší i vstupy. Zatímco většina pultů používá konektory canon (XLR) pro mikrofony a jackové vstupy (TRS), DJské pulty mají pro linkové vstupy cinche (RCA).

Pulty pro ozvučování koncertů

Mají nejméně 16, mnohokrát však 24 nebo 32 plně vybavených kanálů s 3pásmovým, častěji 4pásmovým ekvalizérem, minimálně dvěma až čtyřmi sendmi, kdy se dva využívají pro dvě nezávislé monitorové cesty a dva pro efekty ve smyčce. Lepší mají alespoň dvě až čtyři subgrupy, které lze využít pro bicí nebo sbory.

Powermixy – mixážní pulty se zabudovaným zesilovačem

Tato zařízení kombinují menší pult s vestavěným zesilovačem. Hodí se pro ozvučení menších akcí, ale také do zkušeben pro kapely.

Digitální mixážní pulty

Digitální mixážní pulty patří mezi ty nejmodernější. Často je možné ovládat je na dálku například pomocí tabletu, takže zvuk můžete upravovat a nastavovat z různých míst sálu. Dalšími výhodami digitálních mixpultů je hlavně přítomnost různých efektů, jsou menší i lehčí a je možné do nich ukládat presety, které například před koncertem vyvoláte pouhým stiskem tlačítka.

Architektura mixážního pultu

Každý pult tvoří tři sekce: vstupní, směšovací a výstupní. Do vstupní tvořené několika kanály se přivádějí jednotlivé signály, které se dále upravují. Ve části směšovací se jednotlivé kanály míchají a přiřazují se k jednotlivým výstupům. Ve výstupní části se může signál dále upravovat, minimálně se potenciometrem reguluje hlasitost.


Ty najjednodušší pulty, občas nazývané směšovače, mají jednoduchou konstrukci - umožňují jen nastavovat hlasitost na každém kanále a případně rozložení ve stereu. Dokonalejší mají jeden potenciometr pro nastavení vstupní úrovně a tahový nebo otočný potenciometr pro regulaci hlasitosti signálu. Ten se pak posílá do směšovací sekce. Nechybí na nich ani další potenciometr pro nastavení rozložení ve stereu. Většinou je každý kanál ještě vybavený ekvalizérem.


Pulty vyšší kategorie jsou také vybavené alespoň na mikrofonních kanálech inserty, které umožňují zařadit po nastavení vstupní úrovně i externí efekty pro zpracování signálu, jako jsou například kompresory. Některé pulty mívají jednoduché kompresory vestavěné. Každý kanál často má i možnost vypnutí, nebo naopak přepnutí do sólo režimu, což se hodí při nastavování zvuku.


Důležitá je také sekce, kterou se ovládá úroveň signálu posílaného do jednotlivých výstupů na konektorech SEND. Ty se využívají pro další externí efekty v efektové smyčce (AUX) a pro odposlechy (MON). Počet pomocných výstupů je velmi důležitý, protože rozhoduje o množství samostatných odposlechových cest a o tom, kolik různých separátních efektů na ně můžeme připojit. Některý pulty mají již vestavěné efekty typu reverb.


Některé pulty bývají vybavené také USB rozhraním, takže je lze použít pro nahrávání do PC a fungují tak jako zvuková karta.

Nezapomeňte dokoupit příslušenství

  • LEWITT MTP 840 DM

    Dynamický mikrofon

    5 490 Kč

  • BESPECO NCMB1000

    Mikrofonní kabel

    720 Kč

  • SENNHEISER EW 300 IEM G3-A

    Bezdrátový odposlechový systém

    25 033 Kč

  • K&M 259/ 1

    Mikrofonní stojan

    1 210 Kč

Čekejte prosím