Prodejny Modřany a Brno budou otevřené i tuto neděli (Modřany 10-17h, Brno 9-15h).
  • .

    Před 1 dnem koupil zákazník

  • .

    Před 10 dny koupil zákazník

  • .

    Zákazník také koupil

  • .

    Zákazník také koupil

  • .

    Zákazník také koupil

  • .

    Zákazník také koupil

Naposledy navštívené

  • .

    ABLETON PUSH 2 + ABLETON LIVE 9

ABLETON PUSH 2 + ABLETON LIVE 9

Kontroler + software | HN137127

23 690 Kč

Sklad Modřany 1 ks Ihned k dispozici v Prodejně Modřany.

+ zdarma update live 10

Ableton Push – Vytvořte něco nového!

Push + Live 9 je speciální, cenově zvýhodněný balík produktů Ableton Push a Live 9 Standard.

Specifikace:
• Všechny vlastnosti Push hardwaru
• 3 nástroje
• 37 efektů
• Více než 1100 zvuků (11GB)

Push je nový nástroj, který řeší starý problém: jak vytvořit song od nuly. Push vám podává základní hudební procesy, jako je ovládání melodie, harmonie, beatů, zvuků a struktury songu přímo do rukou. Veškeré ovládání je pohodlné. A navíc se vejde do batohu.

Co je nového v Live 9?
• Zaznamenávejte automatizaci do klipu. Upravujte automatizaci pomocí křivek.
• Automatizace v Session View nabízí možnost zaznamenání vašeho hudebního výkonu a nebo přidat pohyb vašim smyčkám. Pomocí křivek lze automatizovat hudební způsobem.
• Jedinečné zobrazení Session aplikace Live, usnadňuje improvizaci s hudebními nápady. V Live 9 nyní můžete zaznamenat změny parametrů přímo v zobrazení Session a to ještě flexibilnějším způsobem. Automatizační křivky lze následně upravovat pomocí myši, čímž lze vytvořit plynulejší přechody v mixu a nebo radikálně změnit parametry vašich klipů.
• Jediným kliknutím vytvoříte novou scénu Session View z Arrangement stop a nebo můžete z Arrangement do Session přesouvat a kopírovat jednotlivé klipy. Automatizace se připojí. Takže přechod od improvizace k aranži je teď mnohem snazší.
• Rychlé nalezení zvuku. Díky prohlížeči Live nestrávíte více času hledáním zvuku, než tvorbou hudby.
• Prohlížeč Live vám nabízí veškeré vaše nástroje, efekty, samply balíky a VST/AU plug-iny v jednom, dobře přehledném zobrazení, ve kterém se budete dobře orientovat. Jednoduše přetáhněte složky odkudkoliv z vašeho počítače přímo do prohlížeče. Vyhledávání začne okamžitě, jakmile začnete psát. Pohybovat se v prohlížeči můžete přímo z klávesnice počítače a položky můžete třídit podle různých kategorií.
• K dispozici máte celou řadu historických syntezátorů, sad bicích, i jednotlivých úderů, akustických nástrojů a smyček. To vše je postaveno na vestavěných syntezátorech a efektech, takže je lze jednoduše vylepšovat a uživatelsky přizpůsobit. Všechny zvuky jsou organizovány v novém prohlížeči Live 9 a snadno spolupracují s běžnými hardwarovými ovladači.
• Glue Compressor, postavený na bázi modelu analogového kompresoru, a přepracované studiové efekty, vám pomohou docílit lepšího zvuku za kratší čas.
• Glue Compressor je modelem klasického bus kompresoru z 80. let. A to jednak pro svůj skvělý zvuk a také proto, že má skvělé hudební výsledky a zároveň se snadno ovládá. Studiové efekty Live – Compressor, Gate a EQ Eight – byly vylepšeny pomocí nového zobrazení, byla rozšířena možnost jejich ovládání.
• Vylepšete hudbu z vašich samplů. Nový nástroj Live 9 pro konverzi zvuku na MIDI nabízí nevídanou flexibilitu extrahování hudebních nápadů z vašich zvukových vzorků, na kterých pak můžete stavět.
• Pomocí vlastnosti Drum-to-MIDI převeďte svůj oblíbený break bicích a znovu jej obsaďte svými vlastními zvuky. Zrychlete svou práci remixu pomocí funkce Harmony-to-MIDI. Díky této funkci získáte noty a akordy přímo z originálního zvuku. A nebo jednoduše zasijte nový nápad a inspiraci pomocí přirozeně znějících MIDI, získaných přímo z nejzajímavějších částí vaší hudební kolekce.
• Načrtněte svou hudební myšlenku prostě tak, že jí zazpíváte (nebo využijte beatboxing) přímo do Live a následně použijte konverzi do MIDI.
• Váš hlas je nová klaviatura: zpívejte, betboxujte, vyťukávejte rytmus na vašem stole nebo hrajte na nějaký sólový nástroj a jednoduše zachyťte vaše hudební nápady okamžitě, jakmile přijdou. A následně použijte některou z funkcí Melody- nebo Drums-to-MIDI, pro převedení záznamu na MIDI klipy, které pak můžete jednoduše upravovat a osadit jiným zvukem.
• Upravujte detaily - použijte výkonné nástroje pro úpravu a manipulaci s MIDI notami a vylepšené pracovní postupy vám pomohou při rychlé tvorbě nových hudebních nápadů.
• Transformace MIDI not - nové ovladače MIDI editoru vám umožní rychlou inverzi, přehrávání odzadu, transpozice a nebo zrychlení, či zpomalení vybraných MIDI not, pomocí jediného kliknutí.
• Snazší úprava automatizace - přidávejte nebo odebírejte body automatizace pomocí jednoho kliknutí myši. najeďte myší do blízkosti segmentů obálek pro jejich výběr a přesunutí, aniž byste museli použít modifikátor.
• Přesunujte noty do mřížko nebo mimo ni - během úprav jsou doby lépe vidět a nová editační mřížka je nyní "lepkavá". To umožňuje volný pohyb i změnu velikosti. Pokud jste v blízkosti mřížky, nota se zarovná, jakmile se vzdálíte čarám mřížky, nota se pohybuje volně.
• Přidané křivky automatizace - přidržením modifikátoru klávesnice počítače a tažením kurzoru myši, můžete upravovat křivku obálky automatizace.

Parametry

  • Vstupy: 2x Jack 3,5 mm TS
  • Výstupy: USB (B)
  • USB to Host: Ne
  • USB to Device: Ano
  • USB Midi: Ano
  • Software: Ableton Live 9 Standard
  • Barva: Černá
  • Napájení z USB: Ne
  • Obsah balení: Syntetizátor, adaptér, USB kabel, software, manuál
  • Šířka: 370 mm
  • Hloubka: 293 mm
  • Výška: 26 mm
  • Hmotnost: 3 kg

  • 1 020 Kč