Workstations

KORG KRONOS-61 SPECIAL EDITION

Limitovaná edice Workstation / HN200532
Speciální edice oblíbeného workstationu Kronos je vybavena novým zvukem italského koncertního křídla známého z Korg Grandstage a souborem zvuků KApro Showcase. Nový je i gradientní vzhled předního panelu v červené barvě.

Italské piano

Italské koncertní křídlo si v posledních letech vysloužilo zvýšenou pozornost v jazzových i klasických kruzích, a to především pro svůj jasný přehled a detailní resonance. Koncertní křídlo použité na několika soutěžích bylo pro Kronos vysamplováno do nejmenších detailů.

KApro Showcase

Sbírka zvuků od známého sound designéra Kurta Adera obsahuje orchestrální smyčce, dechy, dřeva, sbory i celé fráze. KApro stojí za více než stovkou titulů ze zvukových knihoven Korg.

Devět různých zvukových enginů

Každý z těchto jednotlivých zvukových enginů, které KRONOS nabízí, má plnou funkčnost kompletního, samostatně fungujícího syntezátoru. Všechny přitom představují špičkovou technologii příslušného způsobu generování zvuku a s každým z nich můžete jako zvukový designer docílit neuvěřitelných výsledků.

Přepracovaný SGX-2 Grand Piano Sound engine

KRONOS a jeho piano engine se vždy mohl pochlubit bohatou kolekcí nesmyčkovaných a přirozeně znějících stereo samplů, nahrávaných zvlášť pro každou z kláves. Tato výlučná kvalita původního SGX-1 engine je pochopitelně zachována také u nového SGX-2 Grand Piano engine, které však navíc nabídne nové Berlin Grand piano. Toto se vyznačuje charakteristickým rezonančním zvukem koncertního křídla se zvláštním důrazem na hloubku tónů. Další vylepšení u SGX-2 engine představují Sympathetic String Resonance a nově nahrané samply pro una corda pedál.

Obrovský výběr zvuků

KRONOS přichází vybaven tisíci zvuků, tvořenými pomocí různých režimů syntézy využívajících přes 21 GB presetových zvukových dat nejrůznějších hudebních žánrů. Každý z těchto zvuků byl přitom do detailů pečlivě odladěn naším týmem zvukových inženýrů. Interní SSD poskytuje skvělou kapacitu 62*GB a tedy více než dostatečný prostor pro uživatelské samplování nebo zvuky stažené z knihoven KRONOS Sound Libraries. Tyto rozšiřující zvukové knihovny pak nabízí velký výběr dalších profesionálně vytvořených zvuků - bez toho že byste museli dokupovat jakýkoliv hardware. Artist Signature Programs obsahují zvuky, používané špičkovými muzikanty soudobé hudební scény. Song Programs jsou pojmenované podle klasických rockových a popových skladeb, jejichž zvuky pak obsahují. Vyzkoušejte si tyto zvuky z oblíbených hitů, které můžete využít jako základ pro svoji vlastní další tvorbu.

* kapacita SSD se může změnit bez předchozího upozornění.

Inovativní Set List režim

KRONOS umí zorganizovat veškeré zdroje, které potřebujete při práci se skladbou - nebo setem skladeb -pomocí režimu Set List. V tomto režimu lze na TouchView displeji zobrazit 16 barevně kódovaných dotykových tlačítek; každé z nich pak okamžitě vyvolá přiřazený Preset, Combination, nebo Sequence - a to ať už jste v jakémkoliv režimu! Ke každému si navíc můžete připojit poznámku (třeba “Sing nastavit na Chorus;” “Transpose Down;” “čekat na saxofonové sólo;” apod.). V režimu Set List máte navíc po ruce devítipásmový grafický EQ, kterým můžete dále doladit celkový zvuk podle svých potřeb. V OS verze 3.0 také tento Set List režim umožňuje širší uživatelskou kustomizaci včetně změny barev při zobrazení, velikosti písma nebo třeba full-screen textový editor. Pro snadnější zadávání textu nebo číselných hodnot lze taky použít počítačovou klávesnici, připojenou přes USB.

Barevný TouchView displej - nyní s funkcí Touch-Drag

Řídícím centrem modelu KRONOS je především obrovský, osmipalcový (800 x 600 pixelů) SVGA barevný TouchView displej. Vedle prostého výběru požadovaných zvuků nebo parametrů, které provádíte dotykem prstu, nyní na něm navíc pomocí funkce Touch-Drag (dotyk a tažení) můžete realizovat mnohem detailnější nastavení hodnot jednotlivých parametrů. Interaktivní nástroje a zobrazované grafické prvky navíc umožňují mnohem víc – třeba propojovat virtuální patch kabely u modulárních typů syntezátorů. Na TouchView displeji nově také naleznete velmi praktickou Search funkci pro rychlé vyhledávání zvuků (podle názvu).

Sekvencer a jeho nástroje pro komponování

Vedle audio a MIDI stop je sekvencer vybaven také sadou nástrojů, které umožní efektivně přetvořit vaše hudební nápady na kompletní skladbu, to vše za pomoci interaktivních technik a procesů v reálném čase, které by u klasických počítačových aplikací byly buď zcela nemyslitelné, nebo přinejmenším velmi těžkopádné.

KARMA

Poprvé se tato revoluční technologie pro rychlé generování sofistikovaných hudebních frází, bicích smyček a backing sekvencí objevila u modelu KORG Karma Music Workstation v roce 2002. V závislosti na tónech a akordech, které zahrajete - plus pohyby táhel, tlačítek a přepínačů - dokáže KARMA generovat hudební efekty, které překonají vaše veškeré představy. Nyní jde navíc o podstatně vylepšenou druhou generaci této technologie, disponující funkcemi jako KARMA Wave-Sequencing, Note Mapping a 8 scén na každý z layerů. KARMA je zkrátka nepostradatelnou součástí vašeho nového KRONOSu, která obohatí vaši hudební inspiraci a bude také skvělým pomocníkem při všech živých vystoupeních.



Bicí stopy neboli Drum Tracks

Tato funkce, která automaticky přehrává bicí paterny, byla poprvé představena v roce 2007 na úspěšném modelu M3 music workstation/synthesizer. KRONOS jako nejnovější KORG workstation pak pochopitelně také Drum Tracks funkci nabízí. Ta přitom dokáže generovat všechnu potřebnou rytmiku, od jednoduchého referenčního beatu určujícímu tempo až po komplexní bicí rytmy, používané v soudobé muzice. U modelu KRONOS byla funkce Drum Tracks dále vylepšena a nabízí plně profesionální bicí, které jsou svou kvalitou srovnatelné s úrovní specializovaných bicích modulů.

Open Sampling System

Díky Open Sampling System dokáže KRONOS rychle nasamplovat externí audio, a to ať už jste v režimu Program, Combination nebo Sequencer. V režimu Open Sampling lze navíc resamplovat dokonce vlastní hru KRONOSu. Banky s uživatelskými samply dále zvyšují komfort při práci se samply, uživatelské samply tak lze jednoduše nahrát a přehrávat, při čemž také určitě oceníte gigantickou kapacitu vestavěného SSD. Používat lze samply ve formátu AIFF, WAV, SoundFont 2.0, a AKAI S1000/3000. Pro rychlý přenos většího objemu dat z počítače lze použít USB Ethernet adaptér. Instrumenty nebo samply, které jste dříve vytvořili na PC, pak můžete dál používat také na svém KRONOSu.

16-stopý MIDI sekvencer / 16-stopý Audio recorder

KRONOS je vybaven sekcí pro sekvencování/nahrávání, které dohromady obsahují 16 MIDI stop plus 16 audio stop; tedy více než dostatek zdrojů pro to, abyste mohli produkovat fantastickou muziku. MIDI sekvencer umožňuje snadné zachycení vašich okamžitých nápadů, ať už je vyjádříte profesionální hudební frází utvořenou pomocí funkce KARMA, Drum Track, nebo RPPR (Realtime Pattern Play/Recording). 16-stopý audio recorder může současně nahrávat až čtyři stopy nekomprimovaných dat v kvalitě 16-bit/24-bit a samplovací frekvenci 48 kHz. Můžete také hrát současně s playbackem dříve nahraných stop, k tomu přidat efekty a pak to celé resamplovat - takto vytvořené WAV soubory umístíte přímo do stopy. Při finálním cizelování stop pak můžete zcela libovolně používat automatizaci mixéru a editační funkce jako kopírování, vkládání nebo normalizaci. Pokud přes USB připojíte CD vypalovačku, můžete si nakonec hotové album vypálit přímo z TouchView displeje!

16 vestavěných efektových procesorů

KRONOS nabízí 16 interních efektů. Každý z těchto insert efektů lze v kombinaci aplikovat na jeden nebo více hlasů. Na send 1/2 lze dále použít dva master efekty, pro finální úpravu zvuku všech stop lze na závěr také použít dva Total efekty. U každého z hlasů, u každé stopy sekvenceru a každé audio stopy je pro další jemné doladění zvuků navíc k dispozici individuální třípásmový EQ.

USB/MIDI Host porty pro připojení MIDI zařízení

Na KRONOS lze přímo připojit jakýkoliv kompatibilní USB-MIDI controller. Pokud připojíte některý z USB MIDI controllerů zn. KORG vybavených padem (tj. nanoPAD, nanoPAD2, padKONTROL), pak se pady 1 až 8 na controlleru automaticky namapují jako virtuální akordická funkce, takže je můžete používat k přehrávání bicích nebo spouštění akordů na KRONOSu.

Vylepšené ovládací prvky

Vedle parametrů, které lze ovládat přímo z dotykového TouchView displeje, nabízí KRONOS pro práci se zvukem v reálném čase také množství dalších ovládacích prvků. Najdete zde tak zejména čtyřcestný joystick, ribbon controller nebo dva přepínače s přiřaditelnou funkcí, které jsou umístěny nalevo od klaviatury. Poblíž se nachází také Vector joystick. Nad klaviaturou je pak množství dalších přepínačů, devět táhel a osm otočných kolových ovladačů, které vám obdobně nabídnou bezprostřední možnost řízení a úpravy zvuku přesně podle vašich potřeb. Vstup pro pravý pedál (damper pedal) podporuje half-damping a dělá tak hru na piano ještě realističtější. Dále zde najdete také dva další přiřaditelné vstupy pro pedál (jeden typu nožní pedál a jeden typu nožní přepínač).

Špičková klaviatura RH3 Weighted Hammer Action

Obě verze modelu KRONOS s 88 a 73 klávesami jsou osazeny nejlepší klaviaturou zn. KORG, tedy RH-3 Real Weighted Hammer Action. Ta nabízí zcela autentický a přesný herní zážitek jako u klasického piana. Dokonce i varianta s 88 klávesami je přitom natolik úzká, že se vejde na standardní klávesový stojan. KRONOS tak rovněž v této oblasti nabízí ideální propojení dokonalé funkčnosti a designu.

Natural Touch Semi-Weighted Action

Pro ty, kteří preferují okamžitou odezvu klaviatur tradičních syntezátorových keyboardů, nebo zkrátka jen potřebují kompaktní rozměry, je tady KRONOS ve verzi se 61 klávesami, kdy tato klaviatura je lehce vyvážená, rychlá a přesná.

Eliminace nežádoucích zvukových přechodů při změně zvuků, bez ohledu na to v jakém jste režimu

Když během vystupování přepnete program, abyste se připravili na další hru, nebo pokud se přepnete z režimu Program do Combi režimu, bude mít prioritu aktuálně přehrávaný zvuk a jeho efekty, tak aby nedošlo k rušivým zvukovým přechodům při okamžitém započetí přehrávání jiného zvuku. Tato praktická funkce se velmi osvědčila zejména u profesionálních hráčů.

Devět syntezátorových enginů obsažených v jediném nástroji

KRONOS v sobě harmonicky spojuje devět různých, osobitých syntezátorových/zvukových enginů. Nové technologie umožnily to, že všechny tyto zvukové enginy efektivně sdílejí společnou a stabilní hardwarovou platformu. Výsledky tohoto spojení jsou přitom doslova bombastické.

SGX-2 (Premium Piano)

Zvukový engine pro piano

Vyberte si své piano! Vedle již vyhlášených pian German Grand a Japanese Grand známých z SGX-1 engine přináší KRONOS a jeho SGX-2 Premium Piano engine nové unikátní piano Berlin Grand. Při zakoupení rozšíření EXs12 Austrian Grand (k dostání zvlášť) tak nabídne KRONOS kompletní výběr těch nejslavnějších jmen z oblasti světových koncertních křídel. Nesmyčkované stereo samply pořízené zvlášť pro každou z kláves poskytují přirozený, autentický zážitek. K tomuto bezchybnému pocitu pak přispívají i další vylepšené detaily, jako třeba rezonance strun nebo nasamplovaná data pro una corda pedál.

Rezonance strun

Když u piana sešlápnete pravý pedál, všechny struny mohou začít volně rezonovat. Pokud pak stisknete některou z kláves, struny v okolí tohoto tónu se vlivem vzájemné rezonance obvykle také poněkud rozvibrují. Nový SGX-2 engine pak dokáže toto rozechvění okolních strun při stisku určitého tónu věrně reprodukovat.

* parametry rezonance strun můžete zobrazit na příslušné obrazovce.

Una corda

Pedál, který se u koncertních křídel nachází úplně vlevo, nazýváme jako una corda pedál. Una corda pak v překladu znamená “jedna struna.” Zatímco normálně se kladívkem rozezvučí všechny struny příslušející konkrétnímu tónu, tj. obvykle dvě nebo tři struny, pak po sešlápnutí Una corda pedálu bude kladívko rozeznívat už pouze jedinou strunu. SGX-2 Piano Engine pak obsahuje nové samply právě pro una corda pedál, které přesně reprodukují jemné změny v tónu a jeho hlasitosti, ke kterým dochází u křídla po sešlápnutí tohoto pedálu.

*Una corda nastavení lze specifikovat pro nožní pedál (k dostání zvlášť) a na obrazovce.

EP-1 (MDS Electric Piano) - Zvukový engine pro elektrické piano

KRONOS EP-1 zvukový engine dokáže věrně reprodukovat šest nejoblíbenějších klasických elektrických pian. MDS (Multi-Dimensional Synthesis) technologie přitom eliminuje nechtěné přechody mezi jednotlivými samply a předchází jakýmkoliv nepřirozeným zvukům při jejich přehrávání. Tento engine na jednu stranu přesně reaguje na nejjemnější nuance vaší hry, přitom však zachovává potřebnou herní dynamiku. Každý ze šesti různých modelů, zesilovačů, reproduktorů a klasických efektů je přesně a naprosto realisticky simulován do posledního detailu. Všechny aspekty potřebné pro tvorbu zvuku, od samplů až po efekty, jsou pak soustředěny na jediném místě, což z tohoto engine dělá zcela nekompromisní a všestranné elektrické piano.

CX-3 Tonewheel Organ -Zvukový engine pro varhany

Původní KORG CX-3 kombo varhany byly na trh uvedeny v roce 1980. Poté, co si získaly celosvětovou popularitu, objevily se roku 2000 v nové verzi se stejnými vlastnostmi, ale zcela novou technologií. U modelu KRONOS pak najdete CX-3 engine, který zcela precizně modeluje právě tento dnes již tradiční nástroj. K perfektní reprodukci vlastností lampového zesilovače a efektů jako jsou Vibrato/Chorus byla využita vlastní technologie KORG. Speciální pozornost byla pak věnována rotary speaker efektu, u kterého si můžete vybrat z celkem sedmi typů a navíc pomocí joysticku (v X-ose) řídit jeho rychlost. Detailně byly prozkoumány a reprodukovány dokonce i šum a zvukové nepřesnosti, vyskytující se v některých situacích u originální předlohy. Varhanní zvuk, který znáte z mnoha legendárních nahrávek – a některé jsou zde od původních umělců provedeny znovu – máte nyní k dispozici pro vaši vlastní tvorbu. Vyzkoušejte si, co všechno tyhle varhany, znovuzrozené v plné síle do současné doby, vlastně dokážou.

HD-1 (High Definition Synthesizer) - PCM zvukový engine

HD znamená “High Definition” čili vysoké rozlišení a napovídá tedy, že zvuk HD-1 je ve špičkové kvalitě, k čemuž je potřeba ještě připočítat jedinečné další technologie zn. KORG - jako třeba ultrapřesné oscilátory pro playback samplů, multirežimové rezonanční filtry a maximálně rychlé & plynulé envelope a LFO. HD-1 je zkrátka nejvýkonnější PCM zvukový engine v historii značky KORG, do kterého naši inženýři vložili veškeré know-how, nasbírané postupně od dob M1. Všechny vyhlášené PCM zvuky zn. KORG byly pečlivě přepracovány a odladěny. Data, která u předchozích modelů byla kvůli omezené kapacitě vynechána, jsou nyní u nového KRONOS povolána zpět do služby. Rozsah paměti vyhrazené pro zvukové křivky se může měřit s počítačovými zvukovými enginy - rozdíl úplně jiné vyšší kvality však poznáte, jakmile tyhle zvuky a nástroje na KRONOSu poprvé použijete. Ti nejlepší technici, pracující na nejlepší platformě s cílem dosáhnout tu nejlepší kvalitu: výsledkem je HD-1.

MS-20EX (Legacy Analog Collection) - Analog modelující zvukový engine

Přestože je vybaven nejmodernější a nejlepší technologií, neztrácí KRONOS úctu ani ke klasickým postupům. Když se v roce 1978 poprvé objevil KORG MS-20, získal si rychle respekt mnoha hráčů díky hutnému a solidnímu zvuku, agresivním filtrům a možnosti patchování, která přináší takřka neomezené možnosti při tvorbě zvuků. Za pomoci technologie KORG CMT (Component Modeling Technology) pak MS-20EX engine umožňuje perfektní reprodukci původního MS-20, k čemuž ale ještě navíc dodává podstatně rozšířené možnosti právě při patchování. Nastavte filtry a oscilátory; změňte audio vstupy na kontrolní signál; použijte všechny ty původní otočná tlačítka s dalšími zdroji modulace, jako jsou třeba LFO, možností je zkrátka nesčíslně a jsou snem každého kreativního muzikanta, který rád pracuje se zvukem. A abychom nezapomněli - tato nová verze MS-20 u KRONOS je už převážně polyfonická.

PolysixEX (Legacy Analog Collection) - Analog modelující zvukový engine

Původní Polysix se poprvé představil v roce 1981 a při velmi konkurenceschopné ceně nabídl šestihlasou polyfonii a paměť programů. Se svým samooscilačním čtyřpólovým filtrem, plynulým analogovým oscilátorem a sub-oscilátory, plus třeba také Chorus/Ensemble, překonává nový PolysixEX v mnoha kreativních směrech tohoto svého předchůdce. Pokud hledáte zvuky charakteristické pro začátek 80. let, pak jsou smyčce a pady, které byly hlavní doménou původního Polysix, stále zcela nepostradatelné. K dispozici je samozřejmě také klasický arpeggiator, používaný na originálním Polysix. A jako bonus i zde můžete nově využívat všech výhod mnohačetné polyfonie.

AL-1 (Analog Synthesizer) - Vysoce přesný analog modelující zvukový engine

Tento AL-1 je stejným prémiovým zvukovým engine, kterým byl poprvé v roce 2005 vybaven KORG OASYS, neboli Open Architecture Synthesis Studio. Engine využívá k tvorbě fascinujících zvuků analogovou syntézu spočívající především na zvukových křivkách oscilátoru a morfování filtrů, kdy současně při naprosté redukci rušivého šumu nabízí ve výsledku neuvěřitelné zvuky, jaké byly dřívějšími analogovými syntezátory nedosažitelné.

MOD-7 (Waveshaping VPM Synthesizer) - Zvukový engine pro VPM/FM syntézu

Tento zvukový engine využívá VPM syntézu, založenou na VPM (Variable Phase Modulation) technologii, poprvé použité u dvou dnes již klasických modelů - a to u Prophecy (na trh uveden v roce 1995) a dále u Z1 (který se v roce 1997 stal dalším evolučním článkem této technologie, když k dosavadním možnostem přidal playback PCM samplů, multirežimové filtry nebo možnost externího vstupu). Zkombinujte tedy tuto Variable Phase Modulation (VPM) z tradičního KORG Prohpecy a Z1, přidejte trochu ring modulace, přimíchejte pár samplů a subtraktivní syntézu, plus k tomu přihoďte modulární systém patchování a dostanete MOD-7. Jako výjimečně univerzální nástroj vám pak nabídne vše od klasických FM keyboardů a basů (včetně možnosti importovat zvuky ze starších DX syntezátorů) až po rytmické a nosné zvuky.

STR-1 (Plucked Strings) -Zvukový engine s fyzickým modelováním

Tento špičkový engine, založený na nejnovějších technologiích, plně využívá veškerý know-how zn. KORG v oblasti zvukotvorby. Zvuky, které na něm vytvoříte, by byly klasickým PCM zvukovým engine jen stěží realizovatelné: ať už jde o zvuky akustické kytary, elektrické kytary, klavinetu, harfy či různých etnických nástrojů. Lze však jít mnohem dál, můžete syntetizovat a upravovat zvuky, které ve skutečnosti nikdy neexistovaly. Toto je skutečný zvukový engine budoucnosti, na kterém si naprogramujete zbrusu nové zvuky přesně podle vašich potřeb.

*4: paměť dostupná pro Sampling režim bude závislá na využití Expansion PCM

knihoven a User Sample Bank. Asi 760 MB je k dispozici v továrním nastavení

(když nahrajete soubor pojmenovaný “PRELOAD.KSC”).

Wave sekvence:

598 User paměť, 187 Preload

podpora stereo multisamplů, synchronizace individuálních tónů, a nastavení dle tempa.

[SGX-2 Program]

Premium Piano:

technologie Virtual Memory Technology (VMT) přehrává rozsáhlé samply přímo z interního SSD

kompletní stereo nasamplování kláves, nesmyčkované samply.

Reprodukce rezonance pravého pedálu a mechanického šumu.

Modelovaná rezonance strun (String Resonance).

Samply pro una corda pedál

PCM:

EXs6 - SGX-1 German D Piano

EXs7 - SGX-1 Japanese C Piano

EXs12: SGX-1 Austrian D Piano (Option Sound knihovny)

8 úrovní velocity, bez samplů pro Una Corda pedál

Exs17 - Berlin D Piano

2 úrovní velocity, včetně samplů pro Una Corda pedál

Typy pian:

64

(v továrním nastavení, 16 variací u EXs12 SGX-1 Austrian D Piano negeneruje zvuk – k tomu je potřeba stáhnout doplněk EXs12)

Možnosti oscilátoru:

Damper Resonance, Damper Noise, Mechanical Noise, Note Release, Modeled String Resonance, Una Corda.



[EP-1 Program]

MDS Electric Piano:

tine a reed elektrická piana na bázi technologie Multi-Dimensional Synthesis (MDS), plus klasické efekty.

Typy elektrických pian: 6

Tine EP I, Tine EP II, Tine EP V, Tine EP DMP, Reed EP200, Reed EP200A

Možnosti oscilátoru:

Harmonic Sound Level, Attack Noise, Level, Release Noise Level, Attack Brightness, Hammer



Ovládání:

Tine piana:

Preamp Volume, Tone (Treble, Bass), Vibrate (On/Off, Intensity, Speed),

Amp/Cabinet (On/Off, Drive)*5

Reed piana:

Preamp Volume, Tone (Treble, Bass), Vibrate (Intensity, Speed),

Amp/Cabinet (On/Off, Drive)*5

Typy efektů: 9

Small Phase, Orange Phase, Black Phase, Vintage Chorus, Black Chorus, EP Chorus, Vintage Flanger, Red Comp, VOX Wah

[HD-1 Program]

Pokročilá vektorová syntéza:

řízení oscilátoru, jeho hlasitosti a syntézy & efektů pomocí Vector joysticku a dle tempa synchronizované Vector Envelope.

Struktura:

Single: jen OSC1, Double: OSC1 a OSC2.

Double režim umožňuje vrstvit dva zcela různé hlasy syntezátorů, každý s vlastním nastavením velocity-switched oscillator, dual filter, EG, LFO, atd.

Drums: jedna bicí sada, Double Drums: dvě bicí sady.

Oscilátory:

Virtual Memory Technology (VMT) technologie pro přehrávání samplů přímo z interního SSD.

8 velocity zón na každý oscilátor, s funkcí switching, crossfades a layering

Každá zóna může přehrávat mono nebo stereo multisamply či Wave Sequence

Filtry:

dva multi-režimové filtry na každý hlas (low-pass, high-pass, band-pass a band-reject),

čtyřrežimové routování filtrů (single, serial, parallel a 24dB režim)

EQ:

tři pásma se sweep-able mid

Driver:

nelineární drive na hlas a low boost

Modulace:

Tři obálkové (envelope) generátory, dva LFO na každý hlas, common LFO, AMS (Alternate Modulation Source), dva AMS mixery

[EXi Program Common]

Pokročilá vektorová syntéza:

řízení oscilátoru, jeho hlasitosti a syntézy & efektů pomocí Vector joysticku a dle tempa synchronizované Vector Envelope..

Modulace:

Common Step Sequencer, AMS (Alternate Modulation Source), Common LFO,

2 Key Tracking Generator

EQ:

tři pásma se sweep-able mid



[AL-1 Program]

Oscilátory:

Ultra-low-aliasing oscilátory

OSC1, OSC2, Sub-oscilátor a noise generator (generátor šumu); ring modulace, FM a Sync

Audio vstup:

Externí audio lze zpracovat pomocí ring modulátoru, filtru, driveru, zesilovače a EQ

Filtry:

Dva multirežimové filtry (low-pass, high-pass, band-pass a band-reject) se čtyřmi typy routování filtru (single, serial, parallel a 24dB režim), Multi Filter režim (jen Filter-A; modulární mix z Low Pass, High Pass, Band Pass, a čistého vstupu, pro tvorbu unikátních typů filtrů a efektů)

Driver:

Nelineární driver a low boost na každý hlas

Modulace:

pětkrát Envelope generator, na hlas čtyři LFO, dva AMS Mixer; Step Sequencer na každý hlas.

[CX-3 Program]

Modelace varhan:

modelace čistých a klasických typů varhan, percussion, key click, wheel brake

EX režim:

čtyři uživatelem definovatelná táhla a rozšířené perkuse.

Interní efekty:

Rotary speaker, vibrato/chorus, amp modeling s overdrive, 3-pásmový EQ

Ovládání táhel:

pomocí devíti táhel na čelním panelu (přes Tone Adjust)

Split:

Upper, Lower (dokonce také v EX režimu)

Modulace:

dva AMS mixéry

[STR-1 Program]

Fyzické modelování strun:

zahrnuje fyzikálně modelované utlumení, dozvuk, nelinearitu, harmonii, duální pickup a další.

Většinu parametrů lze řídit v reálném čase.

Excitace strun:

Současně lze používat tři zdroje excitace strun: Pluck, Noise, a PCM.

16 preset “pluck” typů s nastavitelnou šířkou a randomizací. Noise generator se saturací a vlastním low pass filtrem

PCM Oscillator:

ultra-low-aliasing technologie KORG, obdobně jako u HD-1;

4 velocity zóny na každý oscilátor;

lze používat jakýkoliv mono multisampl, včetně ROM, z EX, User Sample Bank, nebo Sampling režimu.

podpora Virtual Memory.

Excitační filtr:

určený 2-pólový multirežimový filtr pro tvarování a excitaci strun.

Filtr lze pro každý ze zdrojů excitace zapnout/vypnout.

Low Pass, High Pass, Band Pass, a Band Reject režim

Audio vstup a Feedback:

možnost převádění audia přes struny v reálném čase, včetně efektů.

Modelovaný feedback (zpětná vazba) včetně možnosti nastavení vzdálenosti a orientace nástroje k zesilovači (instrument-to-amp nastavení).

Filtry:

Duální multirežimové filtry na každý hlas; Single, Serial, Parallel (s rozděleným stereo výstupem), a 24dB (4-pólový) konfigurace. Low Pass, High Pass, Band Pass, a Band Reject režimy

Multi Filter režim (pouze Filter A).

Modulární mix z Low Pass, High Pass, Band Pass a čistého vstupu pro tvorbu širokého spektra unikátních typů filtrů a efektů

Modulace:

5 Envelope, na každý hlas 4 LFO, 2 Key Track generator, String Tracking generator, 4 AMS Mixer.

[MOD-7 Program]

Syntezátor pro VPM syntézu:

kombinuje Variable Phase Modulation (VPM), Waveshaping ring modulaci, playback PCM samplů a subtraktivní syntézu; umožňuje konvertovat-nahrát SYX soubory.

Oscilátory:

6 VPM/Waveshaper/Ring Modulation oscilátory:

Phase a modulovatelný pitch pro každý oscilátor.

101x Waveshaper table plus nastavitelný Drive a Offset.

Lze použít jako oscilátory, nebo jako Waveshaper či Ring Modulator pro ostatní signály.

PCM Oscillator:

ultra-low-aliasing technologie KORG, obdobně jako u HD-1.

4 velocity zóny na každý oscilátor;

lze používat jakýkoliv mono multisampl, včetně ROM, z EX, User Sample Bank, nebo Sampling režimu. Podpora Virtual Memory.

Audio vstup:

audio v reálném čase přes VPM oscilátory a filtry.

Filtry:

duální multirežimové filtry pro každý hlas (Low Pass, High Pass, Band Pass, a Band Reject režimy)

dva typy smyčkování filtru (Parallel a 24 dB “4-Pole”)

Multi Filter režim (pouze Filter A):

Modulární mix z Low Pass, High Pass, Band Pass a čistého vstupu pro tvorbu širokého spektra unikátních typů filtrů a efektů

Panel pro patchování:

podporuje jak presetové algoritmy (78 typy) tak volné patchování.

Tři 2-in, 1-out mixéry pro škálování audia, plně modulovatelné s fázovou inverzí.

Hlavní 6-input stereo mixér s nastavením pan a volume, plus fázová inverze (phase inversion)

Modulace:

10 Envelope, na každý hlas 4 LFO, 9 Key Tracking generator, na každý hlas Step Sequencer, 4 standardní AMS Mixery plus 4 jednoduché AMS Mixery.

[MS-20EX Program]

Oscilátory:

Ultra-low-aliasing os
Ohodnoťte popis tohoto produktu
Tento produkt již není v prodeji.
Tento produkt neobsahuje žádné parametry.
Mám připomínku k popisu/parametrům produktu
Chvilku strpení, načítame pro vás data...
Chvilku strpení, načítame pro vás data...
Podobné fráze
Kategorie
Značky
Nahoru