• .

    Před 2 dny koupil zákazník

  • .

    Před 3 dny koupil zákazník

  • .

    Před 3 dny koupil zákazník

  • .

    Před 6 dny koupil zákazník

  • .

    Před 6 dny koupil zákazník

  • .

    Před 10 dny koupil zákazník

Naposledy navštívené

  • .

    PRS McCarty 594 Pattern Vintage FW

PRS McCarty 594 Pattern Vintage FW

Elektrická kytara | HN171266

113 990 Kč

Nejlepší cena pro vás

Dodání na dotaz

První model elektrické kytary ze série McCarty byl na trh uveden v roce 1994 a při jejím vzniku hrál výraznou roli Ted McCarty, prezident Gibsonu ze zlaté éry výroby nástrojů 1950 – 1966, který v roli konzultanta přispěl řadou cenných rad a výrobních fines. Kytary z této série díky tomu nabízí působivou kombinaci tradice a moderních konstrukčních postupů.

Kytara je osazena dvojicí humbuckerů 58/15 LT (Low Turns) s vintage charakterem a níže posazeným zvukem, který je velmi vřelý, aniž by však postrádal transparentnost. Cívky humbuckerů lze rozpojit pomocí push/pull ovladačů tónové clony, spolu s třípolohovým přepínačem tak získáte velmi širokou paletu zvuků. Dvojice ovladačů je umístěna tak, aby bylo možné tón i hlasitost konkrétního snímače nastavit zároveň.

Číslo 594 v názvu značí nepatrně delší menzuru (24, 594“ oproti 24,5“) a dalším konstrukčním detailem, kterým se tyto kytary odlišují od běžného McCarty modelu, je profil krku Pattern Vintage s asymetrickým tvarem. Ten se směrem k tělu zužuje a umožňuje tak pohodlné hraní akordů v nižších polohách i snadné ohýbání strun na vyšších pražcích.

Výborný sustain zajišťuje kobylka s nastavitelnými kameny a zinkovým struníkem a díky přesným mechanikám Phase III Locking s mechanismem zabraňujícím pohybu strun drží kytara stabilní ladění.

Samozřejmostí je ergonomicky tvarované mahagonové tělo a palisandrový hmatník s polohovými značkami letících ptáků, který je v tomto případě opatřen lemovkou z imitace kosti. Modely s označením 10 Top jsou navíc osazeny dýhou z výběrového javoru, který disponuje nádhernou kresbou bez „mrtvých míst“.

PRS Core 2017 sdružuje v Americe vyráběné nástroje. Můžete tak čekat výjimečnou kvalitu, zpracování dotažené do nejmenšího detailu a obecně jedny z nejzajímavějších kytar, které jsou na poli nových nástrojů v současnosti k dispozici.

Parametry

  • Barva výrobce: Faded Whale Blue
  • Barva: Modrá
  • Povrchová úprava: Lesk
  • Typ: Double Cut
  • Tělo: Mahagon
  • Top: Javor
  • Krk: Mahagon
  • Profil krku: Pattern Vintage
  • Menzura: 625 mm
  • Rádius: 10 "
  • Počet pražců: 22
  • Šířka nultého pražce: 42,8 mm
  • Hmatník: Palisandr
  • Konfigurace snímačů: H-H
  • Model snímačů: 2x PRS 58/15 LT
  • Ovládání: 2x Volume, 2x Tone (push/pull)
  • Přepínač snímačů: 3polohový
  • Kobylka: Jednozvratné tremolo
  • Ladící mechaniky: PRS Phase III Locking
  • Hardware: Nikl