Centrum předvoleb souborů Cookies

Nutné cookies – Ty, které jsou nezbytné k chodu e-shopu

Tyto soubory cookies jsou pro nás něco, jako jsou pro hudebníky hudební nástroje. Bez nich vám zkrátka nemůžeme pořádně hrát. Abyste mohli využívat kompletní služby našeho webu, musí tyto typy cookies zůstat zapnuté.

Analytické a funkční cookies – Ty, které potřebujeme k vyhodnocení

Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na našich webových stránkách děje, a s jejich pomocí také vyhodnocujeme, jakým způsobem naši zákazníci stránky využívají.

Analytické a funkční cookies mohou sledovat například dobu, kterou na webu jako zákazníci trávíte, nebo další webové stránky, které navštěvujete.

Díky těmto cookies umíme zahrát na notu, která vám zní nejlépe, a případně podle nich můžeme náš web dále ladit tak, abyste byli s jeho funkcemi spokojení.

Informace shromážděné prostřednictvím analytických cookies neidentifikují žádné osoby.

Marketingové cookies – Ty, které potřebujeme k nastavení reklam

Marketingové cookies používáme proto, aby se vám v prohlížeči zobrazovala reklama, která vás pravděpodobně bude zajímat na základě vašich zvyků při procházení internetového obsahu. Tyto soubory využíváme my nebo poskytovatelé reklam a mohou kombinovat informace shromážděné z našich i jiných webových stránek, které jste dříve navštívili. Pokud se rozhodnete tyto soubory odstranit nebo deaktivovat, může vám nadále zobrazovaná reklama připadat jako dechovka v uších metalisty.

Reklamace

Obecné informace

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat.

Poškození vzniklé přepravou zásilky

  • Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. Pokud kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, doporučujeme bez zbytečného odkladu informovat prodejce emailem (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.

Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).

Reklamace v záruční době

  • Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
  • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 36 měsíců.
  • Kupující musí koupi zboží prokázat (např. nákupním dokladem).
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
  • Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
  • Prodejce o reklamaci rozhodne ihned, ve složitějších případech do tří dnů.
  • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.
  • V případě, že je reklamace uznána jako oprávněná, hradí prodávající náklady na dopravu zboží k reklamaci.

Postup při reklamaci

  • Kupující vyplní a vytiskne reklamační formulář, který následně přibalí k reklamovanému zboží. Formulář najdete zde.
  • Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží včetně prokázání o jeho koupi a případně výše uvedeným Reklamačním formulářem na níže uvedenou adresu

    Kupující má možnost použít zpětný štítek České pošty, pokud byl k jeho objednávce přibalen, případně kontaktovat reklamační oddělení, které zajistí dopravu zboží k reklamaci na náklady prodávajícího.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.cz
    Reklamační oddělení
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    Provozní doba reklamačního oddělení se řídí otevírací dobou prodejny Modřany.

    V sobotu a v neděli nové opravy pouze přijímáme a vydáváme. Neděláme opravy na počkání. Děkujeme za pochopení.

    Tel.: +420 277 007 253
    Email:
  • Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
    Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
  • O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu bude zákazník informován na emailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři.

Hledané fráze

Kategorie

Značky

Čekejte prosím