Našim cílem je vaše spokojenost s nástroji, které jste u nás zakoupili. Čas od času pak může nastat situace, kdy se vám zakoupené zboží z nějakého důvodu nezamlouvá. Nad rámec zákona proto významně rozšiřujeme možnost odstoupit od kupní smlouvy, a to v podobě vrácení zboží bez udání důvodu.
Funguje to následovně: poté, co zboží převezmete od přepravce či vyzvednete v kamenné prodejně, máte celých 30 dnů na to, abyste nás informovali o svém přání odstoupit od kupní smlouvy. Zákonnou lhůtu 14 dnů na odstoupení od kupní smlouvy jsme tedy prodloužili na 30 dní. Zákonná lhůta 14 dnů platí pouze pro zboží ze sekce Boutique a pro použité zboží.
Zboží nám můžete poslat zpět na naše náklady nebo vrátit na kterékoliv naší provozovně. Peněžní prostředky vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je od vás obdrželi, nebo tak, jak se vzájemně dohodneme nejpozději do 14 dnů.
Prosíme o pochopení, že při nákupu na IČO nejde od smlouvy odstoupit. Přesto nás kontaktujte, pokusíme se vám vyjít maximálně vstříc.
Adresa a kontakty pro vrácení zboží:
AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.cz
Oddělení vrácení zboží
Mezi Vodami 23
143 00 Praha 4 – Modřany
Email: reklamace@kytary.cz
Provozní doba oddělení vrácení zboží se řídí otevírací dobou modřanské prodejny.
Pokud využijete některý z námi nabízených způsobů svozu zboží, hradíme dopravu za vás (tuto službu lze využít 1 za 90 dní).
Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, uveďte kód požadovaného zboží (HN…). V případě, že bude zboží skladem, odešleme vám jej obratem. Případný rozdíl v ceně vyřešíme doplatkem či vrácením přeplatku.
Zboží lze osobně vrátit nebo vyměnit v našich prodejnách kdykoliv během otevírací doby.
1. Zboží pečlivě zabalte.
2. Prostřednictvím odkazu objednejte vyzvednutí přes společnost DPD. Ve formuláři zvolte důvod pro vrácení:
a) Vrácení zboží - pro odstoupení od kupní smlouvy v rámci 30 denní lhůty.
b) Reklamace v záruční době.
c) Výměna zboží za jiné.
3. Současně s důvodem vrácení zvolte i možnost pro napsání komentáře. Do komentáře uveďte číslo bankovního účtu pro vrácení peněz v případě vrácení zboží, popis závady v případě reklamace nebo kód zboží, které vám pošleme jako výměnu za vrácený produkt (kód naleznete na stránce produktu, pod názvem).
4. Na výběr máte dva způsoby vrácení:
a) Vyzvednutí kurýrem DPD na Vaší adrese ve vybraný den (maximální obvodová délka balíku je 300 cm, nejdelší hrana 170 cm, maximální hmotnost balíku 31,5 kg).
b) Zanesení zboží na výdejní místo sítě DPD Pickup, ve kterém umožňují vrácení balíků viz pickup.dpd.cz (maximální obvodová délka balíku 250 cm, nejdelší hrana 100 cm, maximální hmotnost balíku 15 kg).
5. Počkejte na příjezd kurýra, nebo zaneste balík na výdejní místo.
Tuto službu lze využít 1 za 90 dní zdarma a Kytary.cz platí dopravu za vás. Pokud během 90 dnů využijete tuto službu víckrát než jednou, budou vám ostatní svozy účtovány podle aktuálního ceníku dopravy u DPD.
1. Vyplňte elektronický formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a pošlete ho společně s dokladem o zakoupení, vaší adresou a preferovaným datem vyzvednutí na e-mail vraceni@kytary.cz. Datum vyzvednutí prosím stanovte s odstupem několika dní dopředu, abychom stihli vyzvednutí zboží objednat.
2. Zboží pečlivě zabalte.
3. Naši operátoři nebo přímo dopravce vám potvrdí datum vyzvednutí zásilky.
4. Počkejte na kurýra a předejte mu zboží.
Tuto službu lze zdarma využít 1x za 90 dní – Kytary.cz platí svoz za vás. Pokud během 90 dnů využijete tuto službu víckrát než jednou, budou vám ostatní svozy účtovány podle aktuálního ceníku nadrozměrné přepravy.
1. Vyplňte elektronický formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a pošlete ho společně s dokladem o zakoupení na e-mail vraceni@kytary.cz, nebo jej vytiskněte a přiložte ke zboží spolu s kopií dokladu o nákupu.
2. Zboží pečlivě zabalte a odešlete.
Pokud zvolíte tuto možnost, v případě odstoupení od kupní smlouvy nesete náklady spojené s vrácením zboží, i pokud toto zboží nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.
Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
Pokud vracíme peněžní prostředky na bankovní účet mimo ČR, nese kupující všechny bankovní poplatky spojené s mezinárodní platbou.
Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
Kupující má možnost využít zpětný štítek České pošty, pokud byl k jeho objednávce přibalen. Balík je možné odevzdat na libovolné pobočce České pošty, náklady na dopravu hradí prodávající.
Kupující má možnost kontaktovat oddělení vrácení zboží, které zajistí dopravu vraceného zboží na náklady prodávajícího. Tuto službu je možné využít jednou za 90 dní.
V případě, že vrácené zboží bylo součástí zvýhodněné sestavy, bude kupujícímu při vrácení ostatní zboží z této sestavy naúčtováno za běžnou cenu.
Pokud byla objednávka nebo její část uhrazena dárkovým šekem, bude případné vrácení řešené prostřednictvím náhradního šeku.
V případě odstoupení od kupní smlouvy není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
V případě odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s navrácením zboží kupující.
V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy).
V případě digitálního obsahu dodávaného online nelze odstoupit od kupní smlouvy. Spotřebitel má možnost se s digitálním obsahem dopředu seznámit prostřednictvím demoverze, případně v našich kamenných prodejnách.
Spotřebitel nemůže na základě ustanovení § 1837 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy: