Black Friday končí již tuto neděli!
Logo
Vše o nákupu

Nejčastější dotazy

Naše prodejny
  • Prodejna Praha
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4.

    Prodejna Brno
    Lidická 28, 602 00 Brno.

    Další informace o prodejnách najdete zde.
  • MHD v Praze
    Z centra tramvají č. 17, 3, 21 a 2 (směr Sídliště Modřany), vystupte na zastávce Belárie, po výstupu se dejte doleva, jděte rovně cca 200 m po ulici Mezi Vodami, prodejna (velká červená budova) bude po pravé straně.

    MHD v Brně
    Z hlavního nádraží tramvaj č. 1 (směr Řečkovice) až na zastávku Antonínská, po výstupu se vraťte 200 metrů zpět až k pasáži Gaute, kde se nachází naše prodejna.

  • Ano. Parkoviště před pražskou prodejnou má kapacitu 60 parkovacích míst, v Brně je parkoviště pro 10 aut.
  • Otevírací doba pražské prodejny je od pondělí do soboty 10:00 – 19:00, brněnská prodejna je otevřena pondělí až pátek 9:30 – 18:00 a v sobotu 9:30 – 13:00.
  • Na prodejnách je možné platit hotově i platební kartou.
  • Osobní odběr zboží zakoupeného přes e-shop je v pražské prodejně možný od pondělí do soboty 10:00-19:00. Zboží si vyzvedněte ve výdejních boxech, které se nachází za oddělením kytar a baskytar. Pokud si jdete vyzvednout objednávku z boxu v neděli, využijte prosím levý boční vchod.

    V brněnské prodejně vám objednávky vydají v běžné otevírací době kolegové na prodejně.

  • Objednávky z e-shopu si v Praze můžete vyzvednout ve výdejních boxech, které se nachází za oddělením kytar a baskytar na prodejně. V brněnské prodejně vám objednávky vydají kolegové přímo na prodejně. Zákazníky směřující do pražské prodejny v neděli prosíme, aby si objednávky v boxech vyzvedávali přes levý boční vchod.
  • Ano, na našich prodejnách jsou k dispozici bezbariérové toalety.
  • Ano, v modřanské prodejně je v prvním patře samoobslužná kavárna Bistro On Air, kde si můžete zakoupit občerstvení (bagety, dezerty) a nápoje (káva, čaj, džusy a limonády). Upozorňujeme, že je možné platit pouze kartou.
  • Prodejny nemají vlastní telefonní čísla. Všechny dotazy vám ochotně zodpoví naši kolegové ze zákaznické podpory na 244 090 430.
  • Můžete si vyzkoušet jakékoli vystavené zboží a pokud se vám zalíbilo něco z e-shopu, do 10 minut vám to na prodejně k vyzkoušení připravíme (toto platí, pokud je v daném městě zboží skladem). Vezměte prosím na vědomí, že některé nástroje vyžadují přípravu (například bicí soupravy, piana, klavíry, smyčcové nástroje atd.) a zkoušení těchto instrumentů je třeba si domluvit předem - kontaktujte prosím alespoň 1 den předem naši zákaznickou podporu na 244 090 430 nebo e-mailem .
  • Na modřanské prodejně si nástroje můžete vyzkoušet v 5 specializovaných zkušebnách:

    2× zkušebna kytarová - jedna primárně pro elektrické kytary a druhá pro akustické kytary
    - v obou zkušebnách cca 40 aparátů v součtu
    - lampové, tranzistorové, modelingové atd.
    - možnost zapojení jakýchkoliv jiných aparátů a efektů z centrálního skladu

    1× basová zkušebna - cca 10 aparátů
    - vystaveny i samotné baskytary
    - možnost zapojení jakýchkoliv jiných aparátů a efektů z centrálního skladu

    1× bicí zkušebna - naše erární bicí včetně HW
    - možnost vyzkoušení všech činelů
    - je to zároveň i místnost pro zkoušení PA systémů, mikrofonů apod.

    1× zkušebna dechy a smyčce - možnost vyzkoušení dechových a smyčcových nástrojů

Naše produkty
  • B-Stock je zboží, které má kosmetickou vadu, nemá původní obal nebo bylo vystavené na prodejně, ale je 100% funkční. Popis vady nebo poškození najdete přímo v popisu produktu.
  • Štítek „Novinka“ označuje nové produkty na trhu, zatímco štítek „Nově u nás“ produkty, které jsou na trhu už nějakou dobu a my je nově nabízíme na Kytary.cz.
  • Boutique nástroje jsou speciálně vybírané prémiové nástroje, které jsou vzácné, starožitné, malosériové či ojedinělé, obtížně sehnatelné nebo zakázkově vyrobené. Tyto kousky mívají vysokou hudební, historickou a sběratelskou hodnotu. Sekci Boutique najdete zde.
  • Pokud vám nějaké zboží chybí v nabídce nebo k němu neuvádíme dostatek informací, napište nám na . Rádi vám odpovíme.
  • Ano. Pokud například najdete na našem e-shopu něco, co byste si chtěli vyzkoušet, ale bojíte se, že vám nástroj někdo „vyfoukne“, jednoduše objednejte produkt a zvolte možnost osobního odběru na prodejně. Nástroj si pak můžete na prodejně ještě před zaplacením zkusit a pokud se vám nebude pozdávat, nemusíte jej kupovat. Můžete si například rovnou vyzkoušet nějaký jiný.
  • Tato informace je uvedena pod cenou produktu. Můžete také využít možnosti filtrování, kdy se vám zobrazí produkty dostupné v Praze nebo Brně. Pokud nastane případ, že je zboží dostupné pouze v Praze a vy si přejete vyzvednutí v Brně (nebo obráceně), nemusíte mít starosti – zboží mezi městy převezeme.
  • Pokud je u zboží uvedeno, že je skladem, nachází se fyzicky v našem centrálním skladu nebo na prodejnách. Tuto informaci najdete na stránce produktu přímo pod cenou, kde kliknutím/tapnutím na označení „Skladem“ otevřete detailní informace o umístění produktu. V případě, že je zboží u dodavatele, na cestě k nám nebo vystavené na prodejně, je to vždy uvedeno i s termínem předpokládané expedice.
  • Můžete využít naše rádce nebo kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mailu nebo telefonicky na čísle 244 090 430.
  • Znamená to, že zboží aktuálně nemáme na skladě a zažádáme o jeho dodání u dodavatele. Termín dodání vám na vyžádání upřesníme.
  • Takto označené zboží není úplně nové. Bylo buď vystavené na prodejně, rozbalené, použité zákazníkem nebo bylo opravené odborníkem. Toto zboží má nižší cenu než zboží nové a obvykle se na něj vztahuje záruka 12 měsíců, v některých případech i 36 měsíců (délka záruky je uvedena u produktu).
  • Máme vlastní fotostudio a produkty si fotíme sami. Jen zřídka využíváme fotky přímo od výrobců.
Objednávky
  • Každou objednávku vyřizujeme co nejrychleji, protože si dokážeme představit, jak moc se na svůj nový nástroj nebo hudební příslušenství těšíte. Zboží, které je skladem, expedujeme nejdéle do druhého pracovního dne. U každého produktu uvádíme předpokládané datum expedice.
  • Ano, při vybírání způsobu dopravy zvolte „Prodejna Praha Modřany“ nebo "Prodejna Brno Lidická" dle toho, která prodejna je vám blíže a zboží vám přípravíme k odběru. Vyčkejte na SMS s potvrzením, že si objednané zboží můžete vyzvednout. Pár dní (zpravidla 3–5 pracovních dní – konkrétní datum obdržíte v SMS zprávě) tam na vás počká.
  • Aktuální informace o stavu objednávky najdete po přihlášení v zákaznickém účtu v sekci Moje objednávky. Pokud jste nakupovali bez registrace, stačí kliknout/tapnout na odkaz v potvrzovacím e-mailu, který jste od nás obdrželi po odeslání objednávky.
  • Nakupovat u nás můžete i bez registrace. Registrace a vytvoření uživatelského účtu ale poskytuje spoustu výhod – například načítání bonusových bodů, které pak můžete použít na další nákupy, přehledy o vašich objednávkách nebo možnost přidávat produkty do oblíbených.
  • Způsob doručení objednávky si každý zákazník může sám zvolit v nákupním košíku. Pokud jste zvolili vyzvednutí na prodejně v Praze, objednávku si vyzvednete v samoobslužném výdejním boxu, který je umístěn v zadní části prodejny (za oddělením kytar a baskytar). Bude tu na vás čekat po dobu 3 dní, vyzvedávat je možné i o víkendu (v neděli prosím využijte levý boční vchod). Je-li je zboží větších rozměrů a do boxu se nevejde, systém vás vyzve k přivolání obsluhy a ta vám objednávku vydá. U výdejního boxu jsou umístěny platební automaty, které po zaplacení objednávky otevřou příslušný box se zbožím. Platit zde můžete hotově i kartou. Bude-li objednávka zaplacena předem, automat vám po zadání PIN kódu (obdržíte v SMS zprávě) ihned otevře příslušný box.

    V brněnské prodejně boxy nejsou, objednávky si vyzvednete přímo u našich kolegů. Pokud si budete před zaplacením produkt(y) chtít vyzkoušet nebo se budete potřebovat poradit, oslovte na prodejně našeho prodavače a ten vše zařídí.

    Veškeré informace o způsobech dopravy a vyzvednutí na našich prodejnách najdete zde.

  • Ano, můžeme vám lhůtu pro vyzvednutí prodloužit, kontaktujte prosím zákaznickou podporu na 244 090 430.
  • Pokud vám nedorazila SMS s PINem, tak pravděpodobně není objednávka ještě připravena. Pokud se přesto chcete ujistit, zavolejte na zákaznickou podporu na 244 090 430 nebo pošlete e-mail na .
  • Všechny ceny jsou uvedené s DPH. Pokud chcete DPH od státu vrátit, proberte to s vaším účetním nebo daňovým poradcem.
  • V závislosti na zvoleném způsobu převzetí či dopravy je možné využít tyto platební možnosti:
    - Hotově nebo kartou v prodejně
    - Hotově nebo kartou při převzetí (v případě odběru přes Z-Box zásilkovny je nutné použít pro platbu aplikaci Zásilkovna
    - Rychlá online platba přes platební bránu GoPay (Platba platební kartou on-line, Apple Pay, Google Pay, Česká spořitelna - Platba 24, Komerční banka - MojePlatba, Raiffeisen Bank - ePlatby, GE Money Bank, mBank - mPeníze, Fio banka)
    - Běžný bankovní převod
    - Pro vybrané instituce a velkoobchodní partnery nabízíme platbu na fakturu

    Více informací o platebních možnostech naleznete zde.
  • Splňujeme přísné standardy v oblasti e-commerce. Spolupracujeme s ověřenými přepravci a neustále kontrolujeme kvalitu služeb. Kytary.cz jsou certifikovaným obchodem APEK a jsme zapojeni do programu Heuréka – Ověřeno zákazníky.
  • Máte-li registrovaný zákaznický účet, najdete manuály k zakoupeným produktům ve svém účtu po rozkliknutí čísla objednávky v sekci Moje objednávky. Na požádání přes zákaznickou podporu na 244 090 430 nebo e-mailem na vám je můžeme poslat elektronicky.
  • Fakturu najdete v příloze e-mailu poté, co bude zboží vyexpedováno. Registrovaný zákazník najde všechny doklady pohodlně ve svém zákaznickém účtu v sekci Moje objednávky.
  • V první řadě vyberte při zadání příkazu k úhradě v bance možnost „okamžité platby“ (pokud to vaše banka umožňuje). Dále pečlivě vyplňte veškeré údaje ze zálohové faktury, která vám po odeslání objednávky přijde na e-mail. Zvláštní pozornost při vypisování údajů věnujte prosím variabilnímu symbolu, částce a číslu účtu. Pro tyto účely můžete využít QR kód na stránce s potvrzením objednávky nebo v e-mailu.
  • Datum doručení objednávky závisí na tom, jakého dopravce si zvolíte v nákupním košíku. Na stránce produktu uvádíme datum, kdy jsme schopni zboží expedovat. Po odeslání objednávky vás budeme informovat o detailech doručení, nebo vás kontaktuje přímo vámi vybraný dopravce.
Doprava
  • Nabízíme následující způsoby převzetí a dopravy, které je možné zvolit v závislosti na počtu a typu produktů v objednávce:
    - Osobní převzetí na prodejnách (v Praze a Brně)
    - Dodání emailem (pro elektronické licence, dárkové šeky nebo software)
    - PPL ParcelShop
    - ČP Doporučený dopis
    - ČP Balík Do ruky
    - Zásilkovna
    - Balík Na poštu
    - DPD
    - DPD Pickup
    - Balíkovna
    - PPL
    - Kurýr (v Praze a Brně)
    - DHL nadrozměr
    - DHL nadrozměr - Výnos do patra
    - Gebrüder Weiss

    Více informací o možnostech dopravy naleznete zde.
  • Ceny za jednotlivé typy dopravy jsou zde.
  • Kontaktujte prosím přímo daného přepravce. Poznámky pro přepravce nepředáváme.
  • Ano, během objednávky zaškrtněte ve 3. kroku formuláře políčko „Zaslat zboží na jinou adresu“.
  • Ano, zboží je během přepravy pojištěné.
  • Poškozenou zásilku není nutné převzít. Pokud se tak rozhodnete učinit, je nutné poškození nahlásit hned při převzetí zásilky od kurýra, a to zápisem do předávacího protokolu, který má kurýr k dispozici, popřípadě do tabletu/scanneru. Prosíme vás o vyfocení poškozené zásilky nebo zboží, abychom mohli situaci následně řešit s dopravní společností. Můžete se také kdykoliv obrátit na naši zákaznickou podporu na 244 090 430 nebo e-mailem na .
  • Pokud si objednáte více kusů zboží, které je skladem, odesíláme objednávku ihned a může se stát, že se zboží nevejde do 1 balíku, proto jej můžeme poslat ve více balících. Je pak na dopravci, zda se mu podaří dodat celou objednávku v jednom závozu. V případě, že objednáváte zboží skladem a zároveň k tomu zboží, které na skladě ještě není (je u něj napsáno například „Dostupné do 1-2 týdnu od objednání“ případně „Očekáváme den/měsíc/rok“) můžete se v průběhu objednávky rozhodnout, zda si přejete zaslat celou objednávku najednou až budou všechny produkty skladem, nebo zda poslat rovnou produkty skladem a zbylé nedostupné později. I zde platí, že může být objednávka poslána ve více balících a i zde je na dopravci, zda všechny balíky doručí najednou.
  • U všech dopravců kromě kurýrní přepravy v Praze, převzetí přes DPD pick up a dopravy přes službu Gebrüder Weiss je možné využít dobírku. V případě odběru přes výdejní Z-Boxy Zásilkovny je nutné využít pro platbu na dobírku aplikaci Zásilkovna.
  • Ano, v Praze i Brně lze využít kurýra.

    Praha
    Pokud potřebujete zboží ještě v den objednávky, můžete na území hlavního města využít dopravu kurýrem. Tuto službu lze využít pro produkty, které máme skladem v pražských Modřanech (viz informace v popisu produktu na e-shopu). Objednávky přijaté do 14:30 hodin budou doručeny týž den v čase od 10 do 19 hodin. Tato služba funguje pouze ve všední dny a lze ji využít pouze pro zásilky o maximální hmotnosti do 30 kg. Platba kurýrovi není z bezpečnostních důvodů možná, proto je u tohoto způsobu dopravy nutné platit předem. Pro více informací o doručení volejte prosím 725 800 401.

    Brno

    Zboží, které máme v brněnské prodejně (viz informace v popisu produktu na e-shopu), si můžete nechat přivézt v rámci území Brna kurýrem. Chcete-li využít tento způsob dopravy, proveďte svou objednávku v pracovní dny nejdéle do 15 hodin, zboží vám bude doručeno ještě týž den.

    Pro zahraničí lze využít leteckou přepavu UPS.

  • Všechny prodejní doklady posíláme elektronicky a pro registrované zákazníky jsou také k dispozici v zákaznickém účtu. Snažíme se šetřit životní prostředí a prodejní doklady tiskneme jen na vyžádání zákazníka. Uveďte prosím tento požadavek před odesláním objednávky ve 3. kroku košíku využitím možnosti„Přidat poznámku k objednávce“.
Servis a služby
  • Máme vlastní servisní centrum s týmem profesionálů. V kytarové dílně se kytaroví odborníci věnují seřizování všech druhů kytar, opravě elektroniky, broušení nebo výměně pražců a celé řadě dalších úkonů. V elektrodílně zase opravujeme zvukovou techniku, aparáty, piana a další zařízení. Poradíme si i se servisem smyčcových nástrojů.

    Výčet všech našich servisních činností najdete zde.

  • Velice děkujeme za váš zájem, ale z důvodu velkého množství zakázek máme pozastavený příjem hudebních nástrojů vyžadující lepení. Opatření platí do odvolání. Na příjem nástrojů v rámci reklamace se opatření nevztahuje, reklamace fungují standardně. Děkujeme za pochopení.

    Poradíme si s opravami kytar, baskytar, klávesových a smyčcových nástrojů a elektroniky. Jsme také autorizovaným servisem značek Fender, Taylor či Yamaha. Servis provádíme přímo v naší centrále a věnujeme se i nástrojům, které nebyly zakoupeny u nás.

    Více informací o našem servisním centru najdete zde.

  • Ano, opravujeme i starší nástoje. Více informací o našem servisním centru najdete zde.
  • Nejčastější typy oprav jsou uvedeny v ceníku. Pokud vás zajímá nějaký specifický druh opravy, kontaktujte naše servisní centrum.
  • Kontaktujte zákaznickou podporu servisu 244 090 430, napište na e-mail servis@kytary.cz nebo přijďte osobně na modřanskou prodejnu, adresa Mezi Vodami 23, Praha 4, Modřany. Otevírací doba je po-so 10-19 hodin.
  • Pokud na e-shopu nenajdete produkt, který hledáte, napište nám na servis@kytary.cz. Pokud potřebujete pomoci s opravou nástroje, kontaktujte přímo naše servisní centrum.
  • Pojištění lze sjednat pouze při nákupu zboží. Dodatečně pojistit nástroj u nás zatím možné není. Více informací o pojištění nástrojů najdete zde.
  • Pojištění se vztahuje na případy vloupání, krádeže, loupeže a vandalismu, krádeže z automobilu, neopatrného zacházení, přepětí v síti, požáru a dalších živelných událostí. Více informací o pojištění nástrojů najdete zde.
Zákaznická podpora
  • Zavolejte na zákaznickou podporu na 244 090 430, (Po–Pá 10:00–19:00). Můžete nás také kontaktovat pomocí webového formuláře nebo e-mailem .
  • Objednávku můžete uzavřít i po telefonu. Online objednávka přímo v e-shopu je ale rychlejší.
  • Kolegové z oddělení zákaznické podpory se vám budou věnovat hned, jakmile vyřídí požadavky či otázky zákazníků před vámi. Standardně to bývá do druhého pracovního dne. O víkendech a během státních svátků není oddělení péče o zákazníky k dispozici.
  • Poradit dokážeme s čímkoli, co se týká objednávky, výběru nástrojů, nákupu nebo reklamací a servisu. Než nám zavoláte nebo napíšete, podívejte se, jestli se váš dotaz neobjevuje v sekci Nejčastější dotazy.
  • Vaše nápady na zlepšení, pochvaly či stížnosti zasílejte prosím přes webový formulář nebo na e-mail sluzby@kytary.cz.
  • Dotaz můžete položit na detailu konkrétního produktu v části Poradna, kde vám naši produktoví specialisté v brzkém termínu odpoví. Odpověď vám zašleme také e-mailem a registrovaní zákazníci ji naleznou v zákaznickém účtu, v sekci Moje dotazy - K produktům v e-shopu.

    Rádi vám s výběrem produktů pomůžeme také na zákaznické podpoře 244 090 430 nebo nás kontaktujte pomocí webového formuláře či e-mailem .

  • Jsme tu pro vás! Zavolejte na zákaznickou podporu 244 090 430 nebo nás kontaktujte pomocí webového formuláře či e-mailem . Registrovaní zákazníci mohou položit dotaz v zákaznickém účtu v sekci Moje dotazy - K mým objednávkám.
Reklamace
  • Na nové zboží dáváme prodlouženou záruku 3 roky (neplatí u poškozeného, použitého a boutique zboží – tam je záruka 1 rok). Délka záruky je vždy uvedena na stránce konkrétního produktu.
  • Přineste zboží osobně na některou z našich poboček v Praze či Brně, nebo nám ho pošlete. Návod, jak na to, najdete tady.
  • Je třeba dodat reklamovaný nástroj či příslušenství a fakturu nebo účtenku.
  • Zboží zabalte tak, aby se nepoškodilo při manipulaci, nevysypaly se z něj komponenty. Zároveň aby samotné balení neznehodnotilo balený produkt.
  • Záleží na tom, o jaké zboží se jedná, a jaká je na něm závada. Pokud si nejste jisti, co všechno máte přinést, ujistěte se prosím na naší zákaznické podpoře 244 090 430 nebo e-mailem , co je třeba ve vašem případě k reklamaci dodat.
  • Po uplynutí 30denní lhůty obal dodávat nemusíte, do 30 dnů od koupě si však obal uschovejte. Pokud jste jej již zlikvidovali, obraťte se nás e-mailem na reklamace@kytary.cz a problém vyřešíme.
  • Reklamované zboží zašlete na adresu:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.cz
    Reklamační oddělení
    Mezi Vodami 23,143 00 Praha 4 – Modřany.

    Samozřejmě můžete přijít na modřanskou nebo brněnskou pobočku vyřídit reklamaci osobně.

  • Dle zákona máme jako prodejce povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů, nicméně vždy usilujeme o to, aby bylo reklamační řízení co nejkratší.
  • Každou reklamaci se snažíme vyřizovat co nejrychleji.
  • Ano, může přijít kdokoli, ale musí s sebou mít reklamační protokol.
Vrácení zboží
  • Do 30 dnů od převzetí zboží či jeho vyzvednutí na prodejně máte možnost jej vrátit bez udání důvodu (toto platí pro spotřebitele, nikoli pro firmy či živnostníky). Lhůta 30 dnů se nevztahuje na použité zboží, dále na produkty, které po rozbalení není z jeho povahy možné znovu použít a na produkty ze sekce boutique (tuto informaci také můžete najít u popisku zboží). Odstoupení od smlouvy není možné u elektronických licencí. Veškeré informace k této problematice najdete v našich obchodních podmínkách. Pokud v mimořádné akci prodlužujeme dobu pro vrácení zboží, informujeme o tom na detailu produktu příp. dalších stránkách e-shopu.
  • Lhůta 30 dnů se nevztahuje na produkty, které po rozbalení není z jejich povahy možné znovu použít. Odstoupení od smlouvy není možné u elektronických licencí. Produkty ze sekce Boutique a použité a poškozené zboží má lhůtu na vrácení zkrácenou na 14 dní. Délka lhůty pro vrácení je vždy uvedena u zboží. Veškeré informace k této problematice najdete v našich obchodních podmínkách.
  • Pokud si s novým nástrojem nebo čímkoli jiným z našeho e-shopu „nesednete“, můžete zboží vrátit do 30 dnů (platí pouze pro spotřebitele, nikoliv pro firmy či živnostníky). Produkty ze sekce Boutique a použité a poškozené zboží má lhůtu na vrácení zkrácenou na 14 dní. Pokud v mimořádné akci prodlužujeme dobu pro vrácení zboží, informujeme o tom na stránce produktu příp. dalších stránkách e-shopu.
  • Do 30 dnů od koupě si obal uschovejte. Pokud jste jej již zlikvidovali, obraťte se nás e-mailem na reklamace@kytary.cz a problém vyřešíme.
  • Zboží k vrácení zašlete na adresu:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.cz
    Oddělení vrácení zboží
    Mezi Vodami 23,143 00 Praha 4 – Modřany.

    Samozřejmě můžete přijít na modřanskou nebo brněnskou pobočku vyřídit vrácení osobně.

  • U zboží, které bylo zakoupeno od 1. 11. do 24. 12., nabízíme možnost výměny za jiné zboží do 31. 1. následujícího roku. Přehled zboží, které nelze vyměnit a požadavky, které musí být pro výměnu splněny naleznete v bodě 3, resp. 14 části X. Obchodních podmínek.

Zákaznický bonus
  • Za každý nákup získate body, které pak můžete využít jako slevu pro další objednávky. Veškeré info o bonusovém programu naleznete zde.
  • Ano. Z registrace plynou i jiné výhody: můžete si například přidávat produkty do „oblíbených“, získáte přehled o všech objednávkách. Dotazy k vašim objednávkám nebo produktům budete mít navíc ihned po ruce. Při vytváření objednávky vám také ušetříme čas vyplněním známých fakturačních a dodacích údajů.
  • Bonus získává každý registrovaný zákazník za každý nákup. Více informací o bonusu najdete zde.
  • V prvním kroku košíku vyberte možnost „Chci uplatnit můj bonus ve výši XXX Kč“. Ihned zjistíte, jaký bonus máte k dispozici a sami si určíte, kolik ho použijete na snížení ceny objednávky. Berte prosím v potaz, že bonus může být využit pouze do 50 % celkové ceny.
  • Bonusové body se připisují ihned po nákupu, ale pozor – aktivují se až po 30 dnech od nákupu. Pokud máte nějaké doplňující otázky, zavolejte nám na zákaznickou podporu na 244 090 430 nebo nás kontaktujte pomocí webového formuláře či e-mailem . Jsme tu pro vás!
  • Získaný bonus po 1 roce expiruje.
Elektronické licence
  • Licence dorazí krátce po nákupu do vaší e-mailové schránky. Registrovaný zákazník najde licenci/sériové číslo ve svém zákaznickém účtu pod konkrétní objednávkou.
  • Veškeré informace ke stažení digitálního obsahu najdete v e-mailu po zaplacení objednávky.
  • Aktualizace zakoupeného softwaru poskytují přímo výrobci a Kytary.cz za ně jako prodejce neodpovídají. Stejně tak neodpovídáme za případné vady, které by aktualizace mohly způsobit.
  • Pokud je nefunkční odkaz ke stáhnutí, kterým jsme vám zaslali v e-mailu, prosím kontaktujte nás na zákaznické podpoře na 244 090 430 nebo e-mailem . V případě, že je odkaz funkční, ale během stahování dojde k chybě, vyzkoušejte prosím stáhnutí znovu a při opakovaných problémech kontaktujte výrobce zakoupené licence nebo software. Stejně prosím postupujte v případě, že stahování vyžaduje přihlášení - tato potřeba se může objevit a v takovém případě je potřeba provést registraci na stránkách výrobce.
  • Eletronické licence nelze vrátit.
  • Elektronické licence u nás můžete nakupovat i bez registrace. Registrace ale poskytuje spoustu výhod – například načítaní bonusových bodů, které pak můžete použít na další nákup.
Recenze
  • Meze vaší fantazii neklademe, ale pokud si nevíte rady, jak recenzi napsat, zkuste si představit, co byste jako zákazník od ideální recenze očekával a co by měla obsahovat, aby pro vás byla přínosná. Pak už vám vlastní hodnocení půjde napsat snadno. Další info o recenzích (včetně rad, jak je napsat), najdete zde nebo v dalším bodu níže.
  • Do recenze můžete napsat cokoli, ale prosíme abyste dodržovali tato pravidla:
    - Vaše recenze nesmí být vulgární a nesmí urážet ostatní.
    - V recenzi nepoužívejte odkazy na cizí weby.
    - Ve svém hodnocení pravdivě popisujte vlastní zkušenosti s produktem. Nevytvářejte duplicitní recenze.
    - Dbejte na ochranu soukromí. V recenzi neuvádějte své osobní údaje, ani údaje třetích stran.
    - Nekopírujte cizí texty.
    - Vaše hodnocení musí být relevantní a musí se vztahovat k samotnému výrobku, nikoli k dopravě, platbě a jiným službám.
    - Pokud vám dorazilo zboží poškozené, nepište na toto téma recenzi, ale kontaktujte naše reklamační oddělení.
    - Do hodnocení nepatří dotazy. Máte-li k zakoupenému zboží jakékoliv doplňující otázky, využijte sekci dotazů na detail produktu nebo kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky.

    V souvislosti s uvedenými pravidly si vyhrazujeme právo nezveřejňovat recenze, které pravidla jakkoliv porušují nebo jsou v rozporou s platnou legislativou, příp. takové recenze mazat.

  • Recenzi mohou napsat registrovaní zákazníci nebo ti, kterým byl na základě objednávky zaslán e-mail s odkazem na hodnocení (např. Heureka). My zveřejňujeme všechny recenze a rozlišujeme, zda jsou ověřené nebo neověřené. U ověřených recenzí můžeme garantovat nákup produktu přes náš e-shop.
  • Ze zákona jsme povinni u recenzí rozlišovat, zda byly uděleny zákazníkem, který hodnocený produkt u nás zakoupil, nebo ne. U recenzí tedy zobrazujeme, zda jsou ověřené, ověřené přes třetí stranu (např. Heuréka) nebo neověřené. U všech ověřených recenzí můžeme garantovat nákup souvisejícího produktu přes náš e-shop.
Ostatní
  • To nás těší! Zajděte na kariera.kytary.cz, najdete tam pozice, které hledáme.
  • Vaše nápady na zlepšení, pochvaly či stížnosti zasílejte prosím webovým formulářem nebo na e-mail sluzby@kytary.cz.
  • V tom případě kontaktujte naši zákaznickou podporu na 244 090 430 nebo e-mailem na a rádi vám pomůžeme.
  • Naši šikovní kolegové z Razzor Cases vyrobí kufr na míru pro cokoli. Zajděte na jejich webové stránky, kde si můžete pohrát i s on-line konfigurátorem.
Podobné fráze
Kategorie
Značky