Logo
Vše o nákupu

Reklamace

Obecné informace
  • Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

    V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat.

    Reklamační oddělení
    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.cz
    Reklamační oddělení
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany
    Tel.: 244 090 430
    Email: reklamace@kytary.cz

    Provozní doba reklamačního oddělení se řídí otevírací dobou prodejny Modřany. V sobotu nové opravy pouze přijímáme a vydáváme. Neděláme opravy na počkání.

  • Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. Pokud kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, doporučujeme bez zbytečného odkladu informovat prodejce e-mailem (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.

  • Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 30 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:
    1. Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
    2. Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).

    • Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
    • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 36 měsíců.
    • Kupující musí koupi zboží prokázat (např. nákupním dokladem).
    • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
    • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním.
    • Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
    • Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
    • Prodejce o reklamaci rozhodne ihned, ve složitějších případech do tří dnů.
    • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.
    • V případě, že je reklamace uznána jako oprávněná, hradí prodávající náklady na dopravu zboží k reklamaci.
    • O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu bude zákazník informován na e-mailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři.
Postup při reklamaci
  • V Praze v samostatném oddělení Reklamace a servis, které je umístěné z boku budovy – napravo od vstupu do prodejny.

    V Brně přímo v prodejně.

  • 1. Zboží pečlivě zabalte.
    2. Prostřednictvím odkazu objednejte vyzvednutí přes společnost DPD. Ve formuláři zvolte důvod pro vrácení:
    a) Vrácení zboží - pro odstoupení od kupní smlouvy v rámci 30 denní lhůty.
    b) Reklamace v záruční době.
    c) Výměna zboží za jiné.
    3. Současně s důvodem vrácení zvolte i možnost pro napsání komentáře. Do komentáře uveďte číslo bankovního účtu pro vrácení peněz v případě vrácení zboží, popis závady v případě reklamace nebo kód zboží, které vám pošleme jako výměnu za vrácený produkt (kód naleznete na stránce produktu, pod názvem).
    4. Na výběr máte dva způsoby vrácení:
    a) Vyzvednutí kurýrem DPD na Vaší adrese ve vybraný den (maximální obvodová délka balíku je 300 cm, nejdelší hrana 170 cm, maximální hmotnost balíku 31,5 kg).
    b) Zanesení zboží na výdejní místo sítě DPD Pickup, ve kterém umožňují vrácení balíků viz pickup.dpd.cz (maximální obvodová délka balíku 250 cm, nejdelší hrana 100 cm, maximální hmotnost balíku 15 kg).
    5. Počkejte na příjezd kurýra, nebo zaneste balík na výdejní místo.

  • 1. Vyplňte elektronický reklamační formulář a pošlete ho společně s dokladem o zakoupení, vaší adresou a preferovaným datem vyzvednutí na e-mail reklamace@kytary.cz. Datum vyzvednutí prosím stanovte s odstupem několika dní dopředu, abychom stihli vyzvednutí zboží objednat.
    2. Zboží pečlivě zabalte.
    3. Naši operátoři nebo přímo dopravce vám potvrdí datum vyzvednutí zásilky.
    4. Počkejte na kurýra a předejte mu zboží.

  • 1. Vyplňte elektronický reklamační formulář a pošlete ho společně s dokladem o zakoupení na e-mail reklamace@kytary.cz, nebo jej vytiskněte a přiložte ke zboží spolu s kopií dokladu o nákupu.
    2. Zboží pečlivě zabalte a odešlete na naši adresu:

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.cz
    Reklamační oddělení
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.

    Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.

Podobné fráze
Kategorie
Značky