Vyzkoušeno na čtyřech různých kytarách. Největší změna k lepšímu byla na akustickém Furchovi asi 15 let starém. Tam se zvuk dřevního snímače změnil o několik levelů k lepšímu. Takovou barvu jsem nedokázal vytvořit ani digitálním kytarovým multiefektem za skoro 4 litry. Teď už mohu na téhle kytaře klidně nahrávat a zvuk nemusím dodatečně nijak upravovat. Na elektické Ibanez se clean také změnil k lepšímu i když už ne o tolik jako u Furcha. Na snímači steel kytary změna k lepšímu už není tak výrazná a totéž platí i o dvanáctistrunném Washburnovi, který je skoro nový. Jsem alergický na reklamní plky, ale tady podle mne výrobce nelže. Čím starší snímač, tím větší změna k lepšímu.
Opravdu rozsvítil zvuk starého snímače!
Ani to nevýhoda není, ale určitě použijte kvalitní nástrojové kabely. Na nějakých tenkých noname hučí.