• .

    Před hodinou koupil zákazník

  • .

    Před hodinou koupil zákazník

  • .

    Před 5 hodinami koupil zákazník

  • .

    Před 18 hodinami koupil zákazník

  • .

    Před 1 dnem koupil zákazník

  • .

    Před 1 dnem koupil zákazník

FRONTMAN Baskytarová posilovna 7 - 101 cvičení v lichých taktech

Škola hry na baskytaru | HN222819

Zboží je teď nedostupné

Vyberte si podobné zboží:

  • MS Hal Leonard Bass Method Book 2 Second Edition

    MS Hal Leonard Bass Method Book 2 Second Edition

  • KN Kontrabas a baskytara v country, bluegrassu a jazzu - Jiří Macek, Vít Fiala

    KN Kontrabas a baskytara v country, bluegrassu a jazzu - Jiří Macek, Vít Fiala

  • FRONTMAN Baskytarová posilovna 3 - 101 pentatonik pro vražedné vyhrávky !NOVÉ VYDANÍ 2020!

    FRONTMAN Baskytarová posilovna 3 - 101 pentatonik pro vražedné vyhrávky !NOVÉ VYDANÍ 2020!

Hraní v lichých taktech může být velmi náročné na pochopení a pro nováčky dokonce až nepříjemné. Všechny ty divné rytmy a nic ve známém dobrém čtyř čtvrťovém metru. Zkrátka není čeho se chytit.

V tomto díle Baskytarové posilovny 101 si vysvětlíme a názorně předvedeme, jak se naučit počítat a cítit liché takty v 5/4, 7/8 nebo i v tak šíleném metru jako je 13/8 nebo 15/16.

Největším problémem je zpočátku pochopení rytmických frází a nalezení orientačních bodů.

V knize si vyzkoušíte hraní ve všech možných variantách lichých taktů v dělení na čtvrtiny, osminy nebo šestnáctiny (5, 7, 9, 10, 11, 13 a 15) a také jejich vzájemné kombinace nebo kombinace se známými 4/4, 6/8 nebo 2/4 a 3/4 takty.

Jako vždy, při psaní groovů a cvičení, jsem kladl důraz na hudební praxi a použitelnost v reálném světě. Liché takty jsou opravdu výzvou pro vaší kreativitu a to v tom smyslu, že není snadné tvořit přirozeně znějící hudební fráze.

V naší kultuře jsme zvyklí nejvíce na čtyřdobé, dvoudobé a tří (šesti) dobé takty, ve kterých je zkomponována převážná část lidové, vážné a populární hudby. Liché takty jsou přirozené pro kultury Balkánu nebo Indie, kde je také velmi silné propojení hudebního metra s tanečními kroky.

Každé cvičení je zapsané ve standardní notaci s tabulaturou a doporučeným prstokladem pro čtyřstrunnou baskytaru ve standardním ladění E, A, D a G. Nad notací najdete u některých cvičení také akordické značky pro lepší pochopení harmonických souvislostí a také stručný popis cvičení odkazující na použitý tónový materiál nebo hudební styl.

Procvičíte si hraní ve všech polohách hmatníku a také ve všech dvanácti tóninách.

Všechna cvičení jsou k dispozici ke stažení jako mp3 soubory.

Ať vám to hraje a zároveň přeji hodně trpělivosti i zábavy při objevování úžasného světa lichých taktů.

https://www.youtube.com/watch?v=sC1ht7uerVs&feature=youtu.be

Parametry

  • Jazyk: Český
  • Vhodné pro: Baskytaru
  • Země výroby: Česká republika

Ověřená recenze z heureka.cz

24.11.2020 20

Baskytarová posilovna: 101 cvičení v lichých taktech je už mojí sedmou v řadě. Má tedy zatím všechny publikace, které Marek Bero napsal a tím pádem mám dlouhodobě o zábavu postaráno. Vím přesně, co od jednotlivých dílů mohu očekávat a jsem tedy spopkojen.