Prodejny Modřany a Brno budou otevřené i tuto neděli (Modřany 10-17h, Brno 9-15h).
  • .

    Před 3 hodinami koupil zákazník

  • .

    Před 4 hodinami koupil zákazník

  • .

    Před 9 hodinami koupil zákazník

  • .

    Před 12 hodinami koupil zákazník

  • .

    Před 21 hodinami koupil zákazník

  • .

    Před 1 dnem koupil zákazník

Naposledy navštívené

  • .

    VOX Lil Looper

VOX Lil Looper

Kytarový looper | HN132904

4 090 Kč

Cena s DPH 21%

Nabízíme nejlepší cenu

Dodání do 1-2 týdnů

Jednoduchá konstrukce umožňuje snadno používat smyčky a fantastické efekty v jednom! Nový Lil' Looper – ideální jak pro kytary, tak pro další nástroje nebo zpěv.

Zabudovaný metronom
Sluchátkový výstup s módem, který pustí do sluchátek pouze metronom
Přepínání mezi kytarovým vstupem a symetrickým mikrofonním vstupem
Napájení bateriemi (AA x 6) nebo volitelným AC adaptérem
Volitelný footswitch VFS2 může zapínat a vypínat efekty, zastavovat smyčky nebo určovat fráze
Kombinace dvou nezávislých smyček a tuctu zabudovaných efektů – VOX Lil’ Looper poskytuje spoustu vlastností, které měly úspěch u Dynamic Looperu. Jednoduchá a pevná konstrukce, všestranné efekty, a vrstvení smyček jsou ideální pro kytaristy, kteří se chtějí dostat na neprobádaná území zvukových a tonálních možností. Lil’ Looper je kompaktní, lehký a bateriemi napájený efekt. Symetrický mikrofonní vstup umožňuje jakýkoliv mikrofonem snímaný nástroj – a dokonce i hlas – prohnat skrz neskutečnou zvukovou sílu Lil’ Looper!

Dvě nezávislé smyčky

Každou ze dvou smyček lze nahrát zvlášť a okamžitě vytvořit komplexní a originální podklady přepínáním mezi frázemi o různých akordech a různých délkách. Smyčková kvantizace vám pomůže vytvořit frázi, která bude přesně odpovídat tempu.

Vestavěné efekty

Vedle klasických efektů, jako jsou distortion, kompresor, phaser a chorus, nabízí Lil’ Looper také efekti simulující akustickou kytaru nebo baskytaru. Celkem je tu 12 efektů. A nejsou to jen kytarové efekty, ale i efekty pro mikrofon.

Kompaktní a pohodlný

Lil’ Looper je kompaktní, napájený bateriemi, a má i sluchátkový výstup, takže lze vytvářet smyčky opravdu kdekoliv a kdykoliv. Snadno se přenáší. Je ideální nejen na podium, ale využijete ho i doma při zkoušení nebo ve studiu.

Volitelný VFS2 footswitch

Využitím volitelného footswitche VFS2 můžete ovládat pomocí nohou mnoho funkcí – zapínat a vypínat efekty, zapnout nebo vypnout smyčku či její nahrávání.

Parametry

  • Typ: Looper
  • Ovládání: FX, Loop Level
  • Vstupy: 1x Mono
  • Výstupy: 1x Mono, 1x Expression Pedal, 1x Headphone Jack 3,5 mm TRS
  • Efektový procesor: Ano
  • Typ efektů: Comp, Crunch, Overdrive, Distortion, Chorus, Phaser, Mod Delay, Stutter, Acoustic, Bass, Radio, Pitch
  • Vstup na SD: Ne
  • Nahrávací čas: 1,5 minut
  • Počet smyček: 2
  • Počet stop: 2
  • MIDI: Ne
  • USB: Ne
  • Napájení: 6x AA Baterie/Adaptér
  • Adaptér součástí: Ne